Karadeniz'i Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bağlayacak 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda bulunan ve 14 bin 300 metreyle Türkiye'nin en uzun karayolu tüneli olma özelliğini taşıyan Rize'nin İkizdere ilçesindeki Ovit Tüneli'nde ışığın görünmesinin ardından donanım betonlama çalışması yüzde 88 tamamlandı. ( Muhittin Sandıkçı - Anadolu Ajansı )
Karadeniz'i Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bağlayacak 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda bulunan ve 14 bin 300 metreyle Türkiye'nin en uzun karayolu tüneli olma özelliğini taşıyan Rize'nin İkizdere ilçesindeki Ovit Tüneli'nde ışığın görünmesinin ardından donanım betonlama çalışması yüzde 88 tamamlandı. ( Muhittin Sandıkçı - Anadolu Ajansı )
Karadeniz'i Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bağlayacak 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda bulunan ve 14 bin 300 metreyle Türkiye'nin en uzun karayolu tüneli olma özelliğini taşıyan Rize'nin İkizdere ilçesindeki Ovit Tüneli'nde ışığın görünmesinin ardından donanım betonlama çalışması yüzde 88 tamamlandı. Tünel çalışanları zor kış şartlarına yerin 450 ile 900 metre altına çalışmalarını sürdürüyor. ( Muhittin Sandıkçı - Anadolu Ajansı )
Karadeniz'i Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bağlayacak 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda bulunan ve 14 bin 300 metreyle Türkiye'nin en uzun karayolu tüneli olma özelliğini taşıyan Rize'nin İkizdere ilçesindeki Ovit Tüneli'nde ışığın görünmesinin ardından donanım betonlama çalışması yüzde 88 tamamlandı. Tünel çalışanları zor kış şartlarına yerin 450 ile 900 metre altına çalışmalarını sürdürüyor. ( Muhittin Sandıkçı - Anadolu Ajansı )
Karadeniz'i Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bağlayacak 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda bulunan ve 14 bin 300 metreyle Türkiye'nin en uzun karayolu tüneli olma özelliğini taşıyan Rize'nin İkizdere ilçesindeki Ovit Tüneli'nde ışığın görünmesinin ardından donanım betonlama çalışması yüzde 88 tamamlandı. ( Muhittin Sandıkçı - Anadolu Ajansı )
Karadeniz'i Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bağlayacak 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda bulunan ve 14 bin 300 metreyle Türkiye'nin en uzun karayolu tüneli olma özelliğini taşıyan Rize'nin İkizdere ilçesindeki Ovit Tüneli'nde ışığın görünmesinin ardından donanım betonlama çalışması yüzde 88 tamamlandı. Tünel çalışanları zor kış şartlarına yerin 450 ile 900 metre altına çalışmalarını sürdürüyor. ( Muhittin Sandıkçı - Anadolu Ajansı )
Karadeniz'i Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bağlayacak 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda bulunan ve 14 bin 300 metreyle Türkiye'nin en uzun karayolu tüneli olma özelliğini taşıyan Rize'nin İkizdere ilçesindeki Ovit Tüneli'nde ışığın görünmesinin ardından donanım betonlama çalışması yüzde 88 tamamlandı. ( Muhittin Sandıkçı - Anadolu Ajansı )
Karadeniz'i Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bağlayacak 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda bulunan ve 14 bin 300 metreyle Türkiye'nin en uzun karayolu tüneli olma özelliğini taşıyan Rize'nin İkizdere ilçesindeki Ovit Tüneli'nde ışığın görünmesinin ardından donanım betonlama çalışması yüzde 88 tamamlandı. Tünel çalışanları zor kış şartlarına yerin 450 ile 900 metre altına çalışmalarını sürdürüyor. ( Muhittin Sandıkçı - Anadolu Ajansı )
Karadeniz'i Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bağlayacak 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda bulunan ve 14 bin 300 metreyle Türkiye'nin en uzun karayolu tüneli olma özelliğini taşıyan Rize'nin İkizdere ilçesindeki Ovit Tüneli'nde ışığın görünmesinin ardından donanım betonlama çalışması yüzde 88 tamamlandı. Tünel çalışanları zor kış şartlarına yerin 450 ile 900 metre altına çalışmalarını sürdürüyor. ( Muhittin Sandıkçı - Anadolu Ajansı )
Karadeniz'i Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bağlayacak 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda bulunan ve 14 bin 300 metreyle Türkiye'nin en uzun karayolu tüneli olma özelliğini taşıyan Rize'nin İkizdere ilçesindeki Ovit Tüneli'nde ışığın görünmesinin ardından donanım betonlama çalışması yüzde 88 tamamlandı. ( Muhittin Sandıkçı - Anadolu Ajansı )
Karadeniz'i Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bağlayacak 2 bin 640 rakımlı Ovit Dağı'nda bulunan ve 14 bin 300 metreyle Türkiye'nin en uzun karayolu tüneli olma özelliğini taşıyan Rize'nin İkizdere ilçesindeki Ovit Tüneli'nde ışığın görünmesinin ardından donanım betonlama çalışması yüzde 88 tamamlandı. ( Muhittin Sandıkçı - Anadolu Ajansı )