Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Kalimalang'dan geçen Bekasi-Cawang-Kampung Melayu yolunda bir otoyol çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Kalimalang'dan geçen Bekasi-Cawang-Kampung Melayu yolunda bir otoyol çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Kalimalang'dan geçen Bekasi-Cawang-Kampung Melayu yolunda bir otoyol çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Kalimalang'dan geçen Bekasi-Cawang-Kampung Melayu yolunda bir otoyol çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Kalimalang'dan geçen Bekasi-Cawang-Kampung Melayu yolunda bir otoyol çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Kalimalang'dan geçen Bekasi-Cawang-Kampung Melayu yolunda bir otoyol çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Kalimalang'dan geçen Bekasi-Cawang-Kampung Melayu yolunda bir otoyol çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Mt Haryono'dan bir Hafif Raylı Ulaşım çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Mt Haryono'dan bir Hafif Raylı Ulaşım çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Mt Haryono'dan bir Hafif Raylı Ulaşım çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Halim Perdanakusuma bölgesinden bir Hafif Raylı Ulaşım çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Halim Perdanakusuma bölgesinden bir Hafif Raylı Ulaşım çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Halim Perdanakusuma bölgesinden bir Hafif Raylı Ulaşım çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Mt Haryono'dan bir Hafif Raylı Ulaşım çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Mt Haryono'dan bir Hafif Raylı Ulaşım çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Mt Haryono'dan bir Hafif Raylı Ulaşım çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Halim Perdanakusuma bölgesinden bir Hafif Raylı Ulaşım çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Cilandak bucağından bir Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Cilandak bucağından bir Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Cilandak bucağından bir Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Cilandak bucağından bir Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Cilandak bucağından bir Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )
Dünya'da nüfus yoğunluğu en yüksek şehirlerinden birisi olan Endonezya’nın başkenti Cakarta'da entegre ulaşım sistemine ihtiyaç duyuluyor. Son zamanlarda başlatılan, Hafif Raylı Ulaşım (HRU), Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi (HTTS), metrobüs, otoyol, üst ve alt geçit çalışmalarıyla trafik sıkışıklığının giderilmesi planlanıyor. Fotoğrafta, Cilandak bucağından bir Hızlı Toplu Taşımacılık Sistemi çalışması görülüyor. ( Eko Siswono Toyudho - Anadolu Ajansı )