İSTANBUL (AA) - Yapı Kredi World'ün akıllı telefonlara indirilebilen ve alışveriş öncesi, anı ve sonrasında müşteri deneyimini dijitalleştiren uygulaması Yapı Kredi Cüzdan birinci yaşını kutluyor.
Yapı Kredi'den yapılan açıklamaya göre, A'dan Z'ye kolay alışveriş imkanı sunan Yapı Kredi Cüzdan üzerinden, geride bıraktığı bir yılda 7 milyondan fazla kampanya katılımı yapıldı. Uygulama, her kullanıcı tarafından ayda ortalama 15 kez kullanıldı.
Yapı Kredi, uygulamanın birinci yaşına özel kampanya kapsamında, yurt içi veya yurt dışı hava yoludan 31 Aralık'a kadar yapılan 500 TL ve üzeri alışverişlerde kullanıcılarına 50 TL puan kazandıracak.
Yapı Kredi Grup Direktörü Serkan Ülgen, konuya ilişkin değerlendirmesinde, Türkiye’de bankaların sunduğu uygulamalar aracılığıyla yapılan her 100 mobil ödeme işleminin 70’inin Yapı Kredi Cüzdan üzerinden gerçekleştirildiğini bildirdi.
Yapı Kredi olarak geleceğin bankacılık dünyasının altyapısını bugünden kurmak adına pek çok çalışmaya imza attıklarını belirten Ülgen, şunları kaydetti:
'Devrim niteliğinde teknolojik uygulamalarımızla hem bankacılığın sınırlarını genişletiyoruz hem de müşterilerimizin hayatlarını son derece kolaylaştırıyoruz. Kartlı ödeme sistemlerinde ve bankacılığın dijital dönüşümünde öncü rolümüzün bir sonucu olarak hayata geçirdiğimiz Yapı Kredi Cüzdan, bir yıl içerisinde kullanıcıların hayatlarına büyük değer katan bir uygulamaya dönüştü. Dijital ödeme sistemlerinin kullanıcılara sağladığı kolaylığı, Türkiye’nin ilk ve lider kredi kartı markası World ile birleştirdiğimiz uygulamamız, müşterilerimiz tarafından ilgiyle karşılandı. Öyle ki bugün kullanıcılar World kampanyalarına katılımlarını yüzde 86 oranında bu uygulama üzerinden gerçekleştiriyor. Yapı Kredi Cüzdan, 2 milyon aylık görüntülenme rakamına ulaşırken, Türkiye’nin en çok mobil ödeme yapılan uygulaması olma özelliği taşıyor. Türkiye’nin dijital bankası olarak sürekli geliştirdiğimiz hizmet ve uygulamalarımızla müşterilerimizin hayatlarını kolaylaştırmaya devam edeceğiz.'