Abdi İbrahim, 100 yıllık geçmişi ve yenilikçi
anlayışıyla Sağlık Ürünleri kategorisinde yarattığı Bruno markasıyla, toplumu
burun sağlığı konusunda bilinçlendirmek için çıktığı yolculuğu depremin yıl
dönümünde Van'da tamamladı.
Konuyla ilgili yapılan açıklamaya göre, Bruno Sağlık Tırı Acıbadem mobil
sağlık doktor ve hemşirelerinin katılımıyla 31 bin 300 kişiye direkt ulaştı. 1
Ekim'de Çanakkale'den burun sağlığı konusunda ebeveynleri bilinçlendirmek üzere
yola çıkan Bruno Sağlık Tırı 23 Ekim'de Van'a ulaştı.
Bruno Sağlık Tırı'nda anne ve anne adayları başta olmak üzere Van halkı da
kış aylarından önce burun tıkanıklığı konusunda bilinçlendirilirken Vanlı
çocuklar ise kırtasiye setinden oluşan bayram hediyeleri ile keyifli anlar
yaşadı.
Yola çıktığı günden beri Bruno Sağlık Tırı ve ekiplerinden burun sağlığı ile
ilgili bilgi alan kişi sayısı 3 haftada 31 bin kişiyi geçerken, AVM stantlarından
bilgi alanlar ise 7 bin kişiye ulaştı. Bursa, Eskişehir, Çanakkale, İstanbul ve
Ankara olmak üzere toplam 5 ilde 31.000'den fazla kişiyi direkt olarak
bilinçlendiren Bruno, yaklaşık 890 bin kişiye de görünürlük sağladı. Bruno Sağlık
Tır'ı 24 Ekim'de ise depremin en çok zarar gördüğü ilçelerden biri olan Erciş'te
olacak. Projenin son ayağını Erciş'te tamamlayacak olan Bruno Sağlık Tırı'nda,
Acıbadem Mobil Sağlık doktor ve hemşireleri tarafından burun tıkanıklığı ve burun
sağlığı konusunda ilçe halkı bilgilendirmeye devam edilirken çocuklara da bayram
öncesinde hediyeleri ulaştırılacak. Abdi İbrahim, Sağlık Ürünleri kategorisinde
pazara sunduğu ilk markası Bruno'nun imza attığı sosyal sorumluk projesi
kapsamında Çanakkale, Bursa, Eskişehir, İstanbul, Ankara-nın ardından Van
ziyaretiyle projenin son ayağı da tamamlanmış olacak.