Kale Grubu; Asya Pasifik bölgesinin en önemli
ticaret merkezi niteliğindeki Hong Kong'daki mağazasıyla, yurt dışındaki showroom
sayısını 13'e çıkardı.
Kale Grubu'ndan yapılan açıklamaya göre, Uluslararası pazarlarda lokal
dinamiklere uyumlu bir şekilde büyümeyi ve yurt içi-yurt dışı satış dengesini
sağlamayı hedefleyen Kale Grubu; Frankfurt-Giessen (Almanya), Sassuolo (İtalya),
Abidjan (Fildişi Sahili), Dubai (Birleşik Arap Emirlikleri), Bağdat, Erbil
(Irak), Bakü (Azerbaycan), Riyad (Suudi Arabistan), Tripoli (Libya), Beyrut
(Lübnan), Girne, Magosa (KKTC) mağazalarının ardından, Hong Kong (Çin) gibi
önemli ticaret merkezinde de yerini aldı.
Açıklamada Avrupa'nın 3'üncü, dünyanın 12'nci büyük seramik karo üreticisi
olarak, yeni ürünler ve yenilenen satış noktalarıyla son yıllarda önemli adımlar
attıklarını belirten Kale Grubu Yapı Ürünleri Grubu Pazarlamadan Sorumlu Başkan
Yardımcısı İhsan Karagöz, ''Küreselleşme çalışmaları kapsamında farklı
coğrafyalardaki konumumuzu güçlendirmek amacıyla, seramik pazarının önemli
ülkelerinde mağazalar açmayı hızlandırdık. Türkiye'deki pazarlama yapımızı ve
faaliyetlerimizi, stratejik pazarlardan başlayarak tüm ihracat pazarlarında
gerçekleştirmeyi hedefliyoruz. Uluslararası alanda tüketici ve pazar
anlayışındaki derinliğimizi artırarak, gereken hareket planlarını uygulamak
amacıyla bir yol haritası çıkardık. Kale Grubu'nun markaları olan Çanakkale
Seramik ve Kalebodur'u seramik banyo sektöründe Türkiye'nin birer dünya markası
yapacağız'' ifadelerini kullandı.
Yıllardır Avrupa ağırlıklı satış yapmakla birlikte, genel konjonktür ve
büyüme fırsatları nedeniyle Ortadoğu ve Uzakdoğu pazarlarına daha fazla önem
vermeye başladıklarını vurgulayan İhsan Karagöz, ''Hong Kong'da açtığımız
showroom da bu planlamanın bir uzantısıdır. Özellikle uzak coğrafyaların gelecek
vaat eden noktalarında, hem satış yapabilmek hem de marketi daha iyi anlayabilmek
adına Kale Grubu olarak yer almak bizim için çok önemli'' dedi.