İSTANBUL (AA) - Migros Grubu bünyesinde faaliyet gösteren ve müdavimlerinin sesini dinleyerek sunduğu özel ürünlerle farklılaşan Macrocenter, yepyeni, renkli ve genç yüzü Fine Food mağazalarının ilkini İstanbul Bebek'te hizmete sundu.
Migros açıklamasına göre, misafirlerinin yaşam tarzı ve tercihlerini dikkate alarak özel lezzetler sunan Macrocenter, yeni yüzü Fine Food ile birlikte şehrin ara semtlerine girerek müdavimlerine daha yakın ve daha ulaşılabilir olmayı hedefliyor.
Migros Grubu bünyesinde faaliyet gösteren ve müdavimlerinin sesini dinleyerek sunduğu özel ürünlerle farklılaşan Macrocenter, yepyeni, renkli ve genç yüzü Fine Food mağazalarının ilkini İstanbul Bebek'te hizmete sundu. Ayrıcalıklı ürün portföyü, yüksek standartlarda sunduğu müşteri hizmeti ve özel mağaza tasarımıyla Türkiye'nin özel tatlar konusunda lider markası Macrocenter'ın 30., yeni konsepti Fine Food mağazalarının ise ilki tüketiciyle buluştu. Böylece Macrocenter standardı ve ayrıcalıklı ürünleri artık daha küçük metrekarelerde ve şehrin ara semtlerinde de lezzet tutkunlarıyla buluşabilecek.
Macrocenter'ın küçük ölçekli mağaza konsepti olan Fine Food mağazaları, adı Macrocenter ile özdeşleşmiş olan taze gıdalar başta olmak üzere tüm özel ürün yelpazesini ve kaliteli hizmetini şehir hayatında farklı noktalarda yaygınlaştıracak.
Bebek'te açılan iki katlı Fine Food mağazasının alt katında bisküvi-çikolata, organik, kahvaltılık, mahzen ve temizlik ürünleri yer alırken, ikinci katında ise şarküteri, sebze meyve, fırın, donuk, sütlü ve etli ürünler dışında ayrıcalıklı lezzetleri sevenlerin tercihi Macrocenter'ın kendi mutfağında birbirinden özgün ve günlük olarak hazırlanan Homemade markalı mezeler, her gün misafirlerinin beğenisine sunulacak.