İSTANBUL (AA) - Morhipo.com'dan alınan ürünler Boyner veya YKM'nin 88 farklı noktada bulunan mağazalarına iade edebiliyor.
Konuya ilişkin yapılan açıklamaya göre, Türkiye’de bir ilke imza atarak yeni sezon ürünleri ve avantajlı kampanyaları “Koşulsuz Müşteri Mutluluğu” ile tüketicilere sunan Morhipo.com, online ve offline alışverişi bir araya getirdiği 'all-line' yaklaşımını bu yıl da sürdürecek.
'all-line' alışveriş deneyimi, internetten alışveriş yapanlara kolaylık ve seçenek zenginliği sunuyor. Morhipo.com’dan alınan ürünler, Boyner veya YKM’nin Türkiye genelinde 88 farklı noktada bulunan mağazalarına iade edilebiliyor. Bu uygulama hem sezon hem de özel indirim kulübü kategorisindeki tüm ürünler için geçerli oluyor. Ayrıca iade çeki, Morhipo.com’un yanı sıra Boyner veya YKM mağazalarında da istenilen zamanda kullanılabiliyor.
Fiziksel ve sanal mağazacılığı sadece ürünlerin iadesi sürecinde birleştirmekle de yetinmeyen Morhipo, 2015 yılında hayata geçirdiği “Tıkla Gel” hizmeti ile de müşterilerinin satın aldıkları ürünleri Boyner Grup’un fiziksel mağazalarından doğrudan teslim almalarını sağlıyor. Morhipo.com üzerinden alışveriş yapan müşteriler, 'Tıkla Gel' hizmetini seçmeleri durumunda, satın aldıkları ürünler Boyner veya YKM Mağazaları'ndaki 'Tıkla Gel' noktalarına ulaştığında kendilerine e-posta veya SMS ile bilgi veriliyor. Ürünü teslim almak isteyen kişinin, sipariş numarasını 'Tıkla Gel' noktasındaki görevlilerle paylaşması yeterli oluyor.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban Arditti, “Koşulsuz Müşteri Mutluluğu” anlayışıyla her zaman müşterilerinin yanında olmaya devam edeceklerini belirterek, 'Türkiye genelinde var olan Boyner veya YKM mağazalarının geniş ağını da müşterilerimizin hizmetine sunarak online alışveriş dünyasında ilkleri çok uzun zamandır uyguluyoruz. Üyelerimiz mobil alışveriş fırsatlarıyla Boyner mağazalarının ayrıcalıklarını yıllardır deneyimliyor' ifadelerini kullandı.
Kendileri için perakende sektörünün sadece “online” değil “all-line” olduğunu aktaran Arditti, '2015 yılında imza attığımız 'Kapıda Ödeme' ve 'Tıkla-Gel' gibi yenilikçi ve öncü adımlarımız sayesinde 2015 yılında yüzde 70 oranında büyüme yakaladık. Müşterilerimizi mutlu etmek bizim en büyük hedefimiz. Dolayısıyla onların talepleri neyi gerektiriyorsa şu an olduğu gibi ileride de yeniliklerimizi uygulamaya devam edeceğiz' değerlendirmesinde bulundu.