• Altın : 4,074.34
  • BIST 100 : 9,376.12
  • BIST 30 : 10,233.48
  • BTC/USDT : 95,400.00
  • Dolar : 38.44
  • ETH/USDT : 1,811.60
  • Euro : 43.71
VODAFONE

Vodafone Business, Tech Connect'te teknoloji çözümlerini tanıttı

Vodafone Business Tech Connect'i 2 binin üzerinde katılımcıyla gerçekleştiren Vodafone Business, katılımcılarına gelecekle ilgili yeni bakış açıları kazandırdı

  • 28.04.2025
  • Mehmet Selçuk Güçlü
  • Istanbul
  • Bilişim
news

İSTANBUL (AA) - Vodafone Business, 5G, IoT, bulut teknolojileri, yapay zeka, bağlantılı dünya ve güvenlik gibi kritik konuların masaya yatırıldığı Tech Connect'te yeni teknolojilerini tanıttı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre Vodafone Business Tech Connect'i 2 binin üzerinde katılımcıyla gerçekleştiren Vodafone Business, katılımcılarına gelecekle ilgili yeni bakış açıları kazandırdı.

Vodafone Business, gün boyunca süren paneller ve çeşitli aktivitelerle IoT ve üretken yapay zeka temelli yeni servislerinin lansmanlarını da gerçekleştirdi.

'Yarının İş Dünyasına Bugünden Hazır: Yeni Nesil Ürün ve Teknoloji Stratejileri' panelinde son teknoloji çözümlerini işletmelerle buluşturan Vodafone Business'ın halihazırdaki inovatif teknolojileri için ürettiği yeni servislerin lansmanı, şirketlerden de beğeni aldı.

Vodafone Business'ın Tech Connect'te tanıtımını yaptığı ilk teknoloji çözümü Red Konsol oldu.

Kurumsal müşterileri için kesintisiz bir deneyim sağlamak adına tüm işlemleri 7/24 hızlı ve beklemeden gerçekleştirme kolaylığı sunan yenilenmiş dijital müşteri kanalı Red Konsol'u kullanıcılarına duyuran Vodafone Business, bu sayede mobil, veri, ses, bulut ve güvenlik gibi alınan tüm hizmetleri görüntülenebilir kılarken, tek bir arayüz üzerinden kullanım kolaylığı da sundu.

Bu sayede hem mobil hem de sabit hizmetler için müşteriler, hiç kimseye ihtiyaç duymadan 7/24 hızlı işlem yapabilme kolaylığını elde etti.

- Techbot, müşteri memnuniyetini üst düzeye çıkarttı

Etkinlikte, yenilikçi teknoloji metodolojisi olan ve bilgi bankası üzerinde çalışan TechBot'un da lansmanını yapan Vodafone Business, TechBot sayesinde destek ekipleri en güncel bilgiye tek bir platform üzerinden anında ulaşırken, müşterilerden gelen sorun bildirimlerinde çözümleme hızını da yüzde 30 artırdığını göstermiş oldu.

Sorunlu durumlarda 10 saniye içinde yanıt alabilen ve geliştirilmiş doğrulukla müşteri memnuniyetini üst düzeye çıkartan Techbot'la arızalarda hızlıca destek alabilen Vodafone Business ekipleri, bu sayede problemlere hızlı müdahale edebiliyor.

Yazılım tabanlı geniş ağ teknolojisi olan SD-WAN ile ağ yapılarında merkezi yönetim, esneklik ve güvenlik anlamında önemli bir dönüşüm başladı.

Bu dönüşüm, işletmelerin ağ kapasitelerini ihtiyaçlarına göre bölerek segmente etmelerini sağlıyor ancak dönemsel yoğunluklar sebebiyle ihtiyaca göre doğru dağılımı eş zamanlı ve manuel yönetmek mümkün olmuyor.

Bu problemi çözebilme noktasında yapay zeka temelli SD-WAN çözümü Robin Hood'u hayata geçiren Vodafone Business, Tech Connect'te son olarak bu teknolojisini de tanıtmış oldu.

Değişen kapasite ihtiyaçlarına manuel müdahale olmadan Robin Hood sayesinde anında yanıt verilebilirken, ağ kaynakları dinamik optimize edilerek iş süreçleri kesintisiz ve verimli bir şekilde devam ediyor ve trafik yönlendirme kararları yapay zeka algoritmalarıyla otomatikleştiriliyor.