Teknosa, MarCom Awards'ta 7 ödül kazandı
Teknosa, pazarlama ve iletişim alanında sektör profesyonellerinin yaratıcılığının ödüllendirildiği MarCom Awards'ta 7 ödül kazandı
İSTANBUL (AA) - Teknosa, pazarlama ve iletişim alanında sektör profesyonellerinin yaratıcılığının ödüllendirildiği MarCom Awards'ta 7 ödül kazandı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, yenilikçi bakış açısıyla hayata geçirdiği dijital projeleriyle uluslararası arenada da adından söz ettirmeye devam ediyor.
Teknosa, Cumhuriyet'in 100'üncü yılı kutlamaları kapsamında gerçekleştirdiği En Büyük Armağan: Türkiye Cumhuriyeti projesiyle Reklam/Pazarlama-Online kategorisinde 'Sosyal Medya Pazarlama Kampanyası' ödülünün, Web Tabanlı-Sosyal Medya kategorisinde ise 'Sosyal Kampanya' ödülünün sahibi oldu.
Şirket, Anneler Günü hediyelerinin annelerin iç görüsüyle alınması gerektiğine dikkati çeken Teknosa Anne Intelligence projesiyle Reklam/Pazarlama-Online kategorisinde 'Sosyal Medya Pazarlama Kampanyası' ödülünü, Stratejik İletişim-Pazarlama/Tanıtım Kampanyası kategorisinde 'Dijital Pazarlama' ödülünü ve Web Tabanlı -Sosyal Medya kategorisinde 'Sosyal Reklam Kampanyası' ödülünü elde etti.
Teknosa, AI teknolojisiyle geliştirdiği dijital elçileri Burak ve Selin'le de Web Tabanlı-Sosyal Medya kategorisinde 'Instagram Etkileşimi' ve 'Sosyal Etkileşim' olmak üzere iki ayrı ödül kazandı.
E-ticaret
Amazon'un "Gülümseten Kasım" kampanyasında mutfak ürünlerine özel fırsatlar
E-ticaret
sahibinden.com'un ekim ayı "Otomobil Piyasası Görünümü Raporu" yayımlandı
E-ticaret
Sigortam.net, Beşiktaş taraftarlarının sigorta ihtiyaçlarına destek olacak
E-ticaret
Biletinial'da "Ata Demirer Gazinosu" gösterisinin biletleri satışa sunuldu
E-ticaret
"sahibindex Kiralık ve Satılık Konut Piyasası Görünümü"nün ekim raporu yayımlandı