• Altın : 3,539.77
  • BIST 100 : 10,862.14
  • BIST 30 : 12,111.95
  • BTC/USDT : 83,200.00
  • Dolar : 36.66
  • ETH/USDT : 1,905.10
  • Euro : 40.01
ŞİRKET HABERLERİ

L'Oreal Türkiye, 2024'ün dijital servis verilerini paylaştı

Kullanıcıların dijital servislerde geçirdiği toplam süre, 75 milyon saniye olarak hesaplandı

  • 17.03.2025
  • Doğa Kırmızıoğlu
  • Istanbul
  • Genel
news

İSTANBUL (AA) - L'Oreal Türkiye, 2024 yılına ait dijital servis verilerini yayımladı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, L'Oreal Türkiye, geleceğin güzelliğini yaratma vizyonuyla artırılmış gerçeklik ve yapay zeka destekli dijital servislerini tüketicileriyle buluşturmaya devam ediyor.

2024 dijital servis verilerini paylaşan şirket, 'herkesicinguzellik.com' ve markaların sitesi üzerinde ulaşılabilen dijital servislerinin, bu dönemde bir milyondan fazla kez deneyimlendiğini bildirdi. Kullanıcılar, bu dijital hizmetler aracılığıyla, ortalama 16 farklı görünüm deneyerek toplam 6 milyondan fazla saç ve makyaj tonunu denedi.

Kullanıcıların dijital servislerde geçirdiği toplam süre, 75 milyon saniye olarak hesaplandı. Bu süre, dünyanın etrafını yaklaşık 2,6 kez yürüyecek kadar uzun bir zaman dilimine denk geliyor.

Her bireyin istek, beklenti ve ihtiyaçlarını karşılama hedefiyle yeni teknolojiler geliştirmeyi hedefleyen L'Oreal Türkiye, kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetleri tüketicileriyle buluşturuyor.

Türkiye genelinde 15'i canlı dijital servis olmak üzere toplam 20 adet tekno güzellik servisine sahip şirket, kullanıcılara fiziksel bir mağazaya gitmeden çevrim içi olarak yüzlerinde ve saçlarında ürünlerin nasıl durduğunu görme ve cilt, saç analizlerini kolayca gerçekleştirme imkanı sunuyor.

- İstanbul, dijital servis verilerini en çok kullanan kent oldu

Dijital servis verilerine göre, kullanıcılar, dijital servislerde ortalama 73 saniye geçirdi. Türkiye genelinde geniş bir kullanıcı kitlesine hitap eden dijital servislerin en çok kullanıldığı kentler, İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya olarak sıralandı.

Kişiselleştirilmiş saç bakımı önerileri sunan 'Kerastase Hair Care Diagnosis', ideal rengi ve stilini bulmaya yardımcı olan 'L'Oreal Professionnel My Hair ID', ciltteki lekeleri analiz eden ve kişiselleştirilmiş cilt bakımı tavsiyeleri veren 'La Roche-Posay Spotscan', farklı makyaj ürünlerini sanal olarak deneme imkanı sağlayan 'Maybelline New York Virtual Try On', cilt tipini belirleyerek kişiselleştirilmiş bakım rutinleri öneren 'Garnier Skin Coach', farklı saç renklerini sanal olarak denemeyi sağlayan 'Garnier Virtual Try On' ve 'Garnier Color Match', farklı saç stilleriyle renklerini sanal olarak test etme fırsatı sunan 'L'Oreal Paris Virtual Try On – Hair', farklı makyaj ürünlerini sanal olarak deneme fırsatı veren 'L'Oreal Paris Virtual Try On - Makeup' ile 'NYX Professional Makeup Virtual Try On', en uygun kaş şeklini belirlemeye yardımcı olan 'NYX Professional Makeup Brow Finder', en uygun fondöten rengini bulmayı destekleyen 'NYX Professional Makeup Shade Finder', cilt analizi yaparak kişiselleştirilmiş bakım önerileri sunan 'L'OrEal Paris Skin Genius', 'Lancome E-Skin Expert' ve 'Kiehl's Instant Skin Reader' gibi dijital servisler, en çok tercih edilenler arasında yer alıyor.

Güzellik deneyimi, çevrim dışı servislerle de sağlanıyor. Öne çıkan bu tipteki dijital servisler arasında, cilt tonunu analiz ederek en uygun fondöten rengini belirlemeye yardımcı olan 'Lancome Shade Finder', cilt sağlığını detaylı bir şekilde değerlendiren 'Lancome Skin Screen', ciltteki sorunları tespit ederek kişiselleştirilmiş bakım önerileri sunan 'Kiehl's Derma Reader', saç derisini analiz ederek ihtiyaçlara yönelik bakım çözümleri sunan 'Kerastase K-Scan' ve saç derisi sağlığını değerlendiren 'Vichy Dercos Scalp Pro' bulunuyor.