Metro Türkiye, Bayrampaşa depo alanını genişletti
Metro Grup CEO'su Steffen Greubel, "İstanbul'daki gıda sevkiyatı kapasitemizi genişletmemiz ise müşterilerimize çok kanallı bir alışveriş deneyimi sunma stratejimizin önemli bir adımını oluşturuyor" dedi
İSTANBUL (AA) - Metro Türkiye, ürün bulunurluğunu ve verimliliğini en üst seviyeye çıkararak, operasyonlarını genişletmek amacıyla yürüttüğü depo ve dağıtım alanı büyütme çalışmalarına İstanbul Bayrampaşa depo alanında devam etti.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Metro Türkiye'nin İstanbul'un 11 ilçesine sevkiyat hizmeti sağlayan Bayrampaşa depo alanındaki çalışmalarının ardından dağıtım hacmi genişledi.
Gerçekleştirilen yenileme ve genişletme çalışmaları kapsamında dağıtım hacmi 35 milyon lira yatırım ile günlük 90 tondan 150 tona ulaşan Bayrampaşa depo alanı, Metro Grup Üst Yöneticisi (CEO) Steffen Greubel'in de katıldığı törenle hizmete açıldı.
Mağazalarını hem mağaza hem de depolama ve dağıtım alanı olarak kullanarak, operasyonlarını verimli hale getiren Metro Türkiye, yaklaşık 7 bin metrekare hacimle hizmet veren Bayrampaşa deposundan Bağcılar, Beyoğlu, Fatih, Şişli, Sultanahmet, Nişantaşı, Beşiktaş, Levent, Bakırköy, Bağcılar, Bahçelievler olmak üzere İstanbul'un 11 ilçesine sevkiyat hizmeti sağlıyor.
Depo alanının yaklaşık 3 bin metrekaresinde gıda sevkiyatı operasyon alanı bulunan Metro Türkiye, yenileme çalışmaları sonucunda yaklaşık yüzde 70 artış sağlayarak günlük 150 tona çıkan operasyon kapasitesine sahip oldu. Müşteri siparişlerinin hazırlandığı konsolidasyon alanında ise kapasiteyi, 75 tondan 150 tona çıkardı. Hizmet verdiği bölgedeki yeme içme sektörünün ihtiyaçlarından hareketle donuk ürün depolama alanında yüzde 100 büyüme gerçekleştirerek 116 paletten 417 palet kapasitesine ulaştı. Şarküteri depolama alanı ise 190 metrekareden 349 metrekareye yükseldi.
- 'Hedefimiz, yeme içme sektörünün bir numaralı çözüm ortağı olmak'
Açıklamada görüşlerine yer verilen Metro Grup CEO'su Steffen Greubel, 30’dan fazla ülkede gıda hizmetleri endüstrisini ürün ve hizmetleriyle desteklediklerini belirtti.
Ülkenin dinamik gıda hizmetleri sektörünün önemli bir iş ortağı olarak çalıştıklarına dikkati çeken Greubel, 'İstanbul'daki gıda sevkiyatı kapasitemizi genişletmemiz ise müşterilerimize çok kanallı bir alışveriş deneyimi sunma stratejimizin önemli bir adımını oluşturuyor. İstanbul'daki deponun açılışı Metro Türkiye'nin müşterilerine sunduğu hizmeti daha da iyileştirmesini ve müşteri tabanını da genişletmesini sağlayacak.' değerlendirmesinde bulundu.
Metro Türkiye CEO'su David Antunes de müşterilerinin ihtiyacı olan ürün ve servisi en iyi şekilde ulaştırmak için çalıştıklarını aktardı.
35 yıl önce Metro'nun bu ülkenin potansiyeline, zengin mutfağına ve gastronomi kültürüne inanması nedeniyle Türkiye'ye yatırım yapan uluslararası perakendeci olduklarını vurgulayan Antunes, 'En başından beri hedefimiz, yeme içme sektörünün bir numaralı çözüm ortağı olmak. Bu hedef doğrultusunda bizi müşterilerimize daha da yakınlaştıracak, onların ihtiyaçlarını daha verimli, daha iyi karşılayabilmemizi sağlayacak adımlar atmaya ve Türkiye'deki varlığımızı güçlendirmeye devam ediyoruz.' ifadelerini kullandı.
Antunes, yakın zamanda Ankara'daki depo kapasitelerini üç katına çıkardıklarını anımsatarak, şunları kaydetti:
'Şimdi ise İstanbul'un Avrupa yakası için önemli bir merkez olan Bayrampaşa mağazamızda dondurulmuş gıda depolama alanımızı üç katına çıkardık, şarküteri depolamamızı iki katına çıkardık. Günlük gıda sevkiyatlarımızı ise 90 tondan 150 tona çıkararak artık 500 müşteri noktasına ulaşıyoruz. Bayrampaşa depomuzda gerçekleştirdiğimiz 35 milyon liralık yeni yatırım ile amacımız, büyüyen operasyonel kabiliyetimizle, bölgedeki yeme içme sektörüne daha iyi hizmet sağlayarak, gelişimine ivme kazandırmak.'
Genel
Auto Kale Oto Ekspertiz ve Adana Sanayi Odası'ndan "Geleceğin Ustaları" konferansı
Genel
EY Türkiye'nin hazırladığı Teknoloji Görünümü Sonuç Bildirgesi değerlendirildi