• Altın : 3,019.09
  • BIST 100 : 9,549.89
  • BIST 30 : 10,540.61
  • BTC/USDT : 98,204.00
  • Dolar : 34.59
  • ETH/USDT : 3,408.50
  • Euro : 36.06
SODEXO

Sodexo artık Pluxee markasıyla yoluna devam edecek

Yüzde 80’i küçük ve orta işletmelerden oluşan bir müşteri profiline sahip Pluxee, global olarak 36 milyon kullanıcı, 500 bin müşteri ve 1,7 milyon üye iş yeri tarafından kullanılıyor

  • 28.12.2023
  • Fatma Eda Topcu
  • Istanbul
  • Hizmet
news

İSTANBUL (AA) - Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri, yeni hedefleri doğrultusunda artık Pluxee markasıyla yoluna devam edecek.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, 30 yıldır Türkiye’de çalışan yan hakları, teşvik, ödüllendirme ve harcama yönetimi alanlarında hizmet veren şirket, Pluxee'nin yeni bakış açısıyla, kişiselleştirilmiş ve sürdürülebilir bir çalışan deneyimi yaratarak, çalışanı mutlu eden bir dünya sunmayı vadediyor.

120 binden fazla hizmet noktasında her gün 30 bin firmaya ve 1,5 milyon çalışanın günlük hayatına dokunan Pluxee, geniş ve zengin ekosistemiyle çalışan yan hakları, teşvik, ödüllendirme ve harcama yönetimi alanlarında iş hayatının nabzını tutmaya devam edecek.

Tüm paydaşları için değer yaratarak büyüme stratejisini güçlendirmeyi hedefleyen Pluxee, çalışan dünyasındaki değişimler ve çalışanların bireysel esenlik beklentileri doğrultusunda, hayatı kolaylaştıran çözümler geliştiren iş ortağı olarak müşterilerini daha fazla desteklemeyi hedefliyor. Yüzde 80’i küçük ve orta işletmelerden oluşan bir müşteri profiline sahip Pluxee, global olarak 36 milyon kullanıcı, 500 bin müşteri ve 1,7 milyon üye iş yeri tarafından kullanılıyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Pluxee Türkiye CEO’su Eda Uluca Özcan, globalde 422 bin çalışanı ile 53 ülkede, günde 100 milyon tüketiciye hizmet sunan ve dünyanın 18. en büyük işvereni olan Sodexo Grup çatısı altında faaliyet gösteren Sodexo Avantaj ve Ödüllendirme Hizmetleri'nin, Haziran 2023 itibarıyla tüm dünyadaki faaliyetlerine Pluxee olarak devam etme kararı aldığını hatırlattı.

Özcan, Sodexo Grubu’nun globalde 45 yılı aşkın bilgi birikimi ve vizyonu ile Pluxee’nin yenilikçi, dijital, pozitif ve renkli dünyasını harmanlayarak yan haklar ve çalışan bağlılığı alanında fark yaratmaya hazırlandıklarını belirterek, şunları kaydetti:

'Kurulduğumuz günden bu yana hep lider olduğumuz ve ilkleri gerçekleştirdiğimiz marka yolculuğumuza bugün global hedeflerimiz doğrultusunda Pluxee olarak devam ediyoruz. Çalışan deneyimi ve yan haklar dünyasına yepyeni bir bakış açısı getirmek amacıyla, yemek kartı markasından çalışan deneyimine odaklanan bir HR-tech markasına dönüşüyoruz. Sodexo Grubu çatısında edindiğimiz deneyim ve değerlerin gücünü de arkamıza alarak Pluxee ile yepyeni bir kimliğe bürünüyoruz. Çalışanları mutlu etmek için çalışan, iş ve özel hayatlarına yönelik kişiselleştirilmiş deneyimler sunan markamız artık uçtan uca dijital bir platforma dönüştü. Pluxee ile tüm tüketicilerimize, üyelerimize ve müşterilerimize, hayatlarında değerli olan her şeyi dolu dolu yaşamaları için, yemek kartından çok daha fazlasını sunarak, yepyeni bir dünyaya kapılar açıyoruz. İş hayatında ve hatta ötesinde kişiselleştirilmiş ve sürdürülebilir bir çalışan deneyimi yaratmayı hedefliyoruz. Çalışan dünyasındaki değişimler ve çalışanların bireysel esenlik beklentileri doğrultusunda, hayatı kolaylaştıran çözümler geliştiren bir iş ortağı olarak müşterilerimizi çok daha fazla destekleyeceğimize inanıyoruz.'

Tüm çalışmalarını çalışanların, müşterilerin, tüketicilerin ve üye iş yerlerinin daha başarılı olmasını destekleyen paydaş memnuniyeti temeli üzerine kurduklarını aktaran Özcan, satın alma gücünü ve çalışan bağlılığını desteklemek için wellbeing, hediye ve ödül ile ulaşım ürünlerinin kapsamını genişleterek tek bir dijital platform aracılığıyla hizmetleri daha erişilebilir hale getirme amacında olduklarını bildirdi.

- '2026'ya kadar küçük esnaf ve işletmeler için yarattığımız iş hacmini 3, KOBİ'ler için de 4 katına çıkarmayı amaçlıyoruz'

İnsanların hayatlarını değerli kılan her şeyi dolu dolu yaşamalarına olanak sağlayacak yepyeni bir dünyanın kapılarını açmayı hedeflediklerini belirten Eda Uluca Özcan, 5 yıl içinde teknoloji yatırımlarını 6 kat artırma hedefleri doğrultusunda dijital çözümlerle kurumsal müşterilerin ve tüm kullanıcıların günlük ihtiyaçlarına hızla yanıt verebilecekleri bir esneklik sağlayacaklarını ifade etti. Özcan, şu değerlendirmelerde bulundu:

'Kullanıcılarımıza Pluxee ile kişiselleştirilmiş yeni bir deneyim alanı yaratırken aynı zamanda kullanım kolaylığı, çeşitlendirilmiş, hızlı ve güvenli ödeme seçenekleri de sunacağız. Kullanıcılarımızın karşısına daha sağlıklı yemek seçeneklerinden iyi yaşam uygulamalarına kadar uzanan farklı seçeneklerle çıkacağımız well being alanındaki çözümlerimizi 360 derece bir yaklaşımla ister evde ister iş yerinde olsun çalışanlara özel önerilerle yapacağız. Kurumsal müşterilerimize ise çalışan bağlılığını artıracak öte yandan çok daha basitleştirilmiş bir avantaj ve ödül yönetimi sunacağız.

Pluxee üye iş yerlerimizin ise yeni ödeme teknolojilerine uyumunu kolaylaştırırken maliyetlerini azaltmayı kazançlarını da artırmayı hedefliyoruz. Bununla birlikte 2026 yılına kadar küçük esnaf ve işletmeler için yarattığımız iş hacmini 3 katına, KOBİ’ler için de 4 katına çıkarmayı amaçlıyoruz. 30 yıl içerisinde sadece yemek dünyasını değil, çalışan dünyasını ve hatta sektörü değiştiren bir marka olarak Pluxee ile önümüzdeki dönemde de tek kanaldan bütünleşik deneyimler sunmamızı sağlayacak mobil uygulamalara, ödeme zenginliği sağlayacak çözümlere, üyelerimizin dijitalleşmelerinden işlerini büyütmelerini sağlamaya kadar geniş bir yelpazedeki çözümlere yatırım yapmaya devam edeceğiz.'

- İsim hikayesi

Açıklamada yer alan bilgiye göre, yeni markanın hikayesi isminde saklı. Buna göre, Pluxee'nin marka hikayesi isminde saklı ve markanın özünü yansıtıyor. 'Plux' pozitifliği, yani hayatı daha keyifli hale getirme fırsatlarını temsil ederken aynı zamanda da yaratılan artı değere atıfta bulunuyor.

'X', kişiselleştirilmiş ve sürdürülebilir deneyimleri, yani çalışanlar için ekstra değer yaratma ve tüm paydaşlarına öncelik verme taahhüdünü sembolize ediyor. Sonundaki 'ee' harfleri ise 'employee engagement' anlamındaki çalışan bağlılığını/deneyimini, çalışan dünyasında herkesin nasıl yaşayacağını, çalışacağını seçme özgürlüğünü temsil ediyor.