Kiğılı'ya "En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları" araştırmasında ödül
Kiğılı CEO'su Sena Suerdem: "Bu ödül, yalnızca bugüne kadar yaptıklarımızın bir tescili değil, gelecekte daha büyük hedeflere ulaşmamız için bir motivasyon kaynağıdır" dedi
İSTANBUL (AA) - Kiğılı, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneğinin (AYD), Akademetre Türkiye işbirliğiyle düzenlediği 'En Beğenilen ve Tercih Edilen Perakende Markaları' araştırmasında 11'inci kez ödül kazandı.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Kiğılı, erkek giyim kategorisinde 'En Beğenilen Marka' ve 'En Beğenilen Erkek Marka Yüzü' kategorisinde birincilik ödülüne layık görüldü. Oyuncu Barış Arduç'un marka yüzü olarak yer aldığı kampanyalar, tüketicilerden büyük beğeni toplayarak bu ödülün kazanılmasında önemli bir rol oynadı.
Kiğılı, son dönemde Arduç'un marka yüzü olduğu kampanyalarla büyük bir ivme kazandı. 'Üstüme Rahat Bi' Şeyler Alayım' ve 'Üstünde Ne Var?' kampanyaları hem tüketicilere ilettiği mesajlarla hem de markanın günlük kıyafet ve rahatlık temasını vurgulayan yaklaşımıyla geniş kitlelere ulaştı. Bu kampanyalar, özellikle genç nesil tarafından sahiplenilirken, Kiğılı'nın şıklık ve rahatlık anlayışını en iyi şekilde temsil etti.
Açıklamada görüşlerine yer verilen Kiğılı Üst Yöneticisi (CEO) Sena Suerdem, Kiğılı olarak erkek giyim kategorisinde kazandıkları ödülün yıllardır süregelen müşteri güveninin ve sadakatinin somut bir yansıması olduğunu belirtti.
Suerdem, 11'inci kez erkek giyim kategorisinde 'En Beğenilen Marka' unvanına layık görülmenin, sadece bir başarı değil, aynı zamanda sorumluluklarının da bir ifadesi olduğunu kaydederek, şu değerlendirmede bulundu:
'Barış Arduç'un marka yüzümüz olarak yer aldığı kampanyalar, özellikle genç nesillerle bağ kurmamızda ve Kiğılı'nın 'rahatlık ve şıklık' anlayışını geniş kitlelere ulaştırmamızda büyük rol oynadı. Tüketicilerimiz, bu kampanyalarla hem markamızı yeniden keşfettiler hem de Kiğılı'nın hayatın her anında yanlarında olan bir marka olduğunu bir kez daha deneyimlediler. Bu ödül, yalnızca bugüne kadar yaptıklarımızın bir tescili değil, gelecekte daha büyük hedeflere ulaşmamız için bir motivasyon kaynağıdır.'
Perakende
MediaMarkt'ın "Eğitimle Daha İyiye" projesi kapsamında çocuklara yapay zeka anlatıldı
Perakende
NetWork, Kış Koleksiyonu'nda bordo, kahverengi ve gri tonlarını öne çıkardı
Perakende
Gratis'in otomobil kazanma fırsatı sunan çekiliş kampanyasında son 15 gün