• Altın : 3,570.25
  • BIST 100 : 10,822.12
  • BIST 30 : 12,036.88
  • BTC/USDT : 81,694.00
  • Dolar : 36.66
  • ETH/USDT : 1,888.20
  • Euro : 39.98
TEKNOSA

Teknosa, Bursa'daki 6. mağazasını açtı

Teknosa CEO'su Sitare Sezgin, "Bursa'daki yeni mağazamızda da dijital konseptte tüketicilerimizin teknoloji ihtiyaçlarında yanlarında olacağız" dedi

  • 17.03.2025
  • Enes Ege
  • Istanbul
  • Perakende
news

İSTANBUL (AA) - Teknosa, dijital öncelikli (digital-first) şirkete dönüşme hedefiyle dijital kanallarıyla birlikte stratejik mağaza yatırımlarını sürdürüyor.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Teknosa, Bursa'daki 6. mağazasını açtı. Sur Yapı Marka AVM'de dijital konseptte tasarlanan mağazanın açılışı, Teknosa Üst Yöneticisi (CEO) Sitare Sezgin, Teknosa Perakende Satış Genel Müdür Yardımcısı Enver Yelkenci ve iş ortaklarının katılımıyla gerçekleştirildi. 'Extra' formattaki mağaza, farklı deneyim alanları ve binlerce ürün çeşitliliğiyle hizmete başladı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Teknosa CEO'su Sitare Sezgin, mağazaların birer deneyim ve uzmanlık merkezi olduğunu belirtti.

Sezgin, 'Müşterilerimiz için daha kolay ulaşılabilir lokasyonlarda, büyük metrekareli, ürün gamı geniş mağazalar açmaya özen gösteriyoruz. Aynı zamanda mağazalarımızı dijital kanallarımızla entegre ediyoruz.' ifadelerini kullandı.

2022'de hayata geçirdikleri dijital mağaza konseptini ülke genelindeki mağazalarında yaygınlaştırdıklarına değinen Sezgin, 'Bursa'daki yeni mağazamızda da dijital konseptte tüketicilerimizin teknoloji ihtiyaçlarında yanlarında olacağız. Alışveriş yolculuğunun her adımında müşterilerimize daha iyi bir deneyim sunmak için yatırımlarımızı sürdüreceğiz.' değerlendirmesinde bulundu.

Teknosa Perakende Satış Genel Müdür Yardımcısı Enver Yelkenci de tüm kanallarda en iyi deneyimle fark yaratmak için çalıştıklarını vurguladı.

Mağazaları çok daha dijital, erişilebilir ve sürdürülebilir yapılara dönüştürdüklerini vurgulayan Yelkenci, şunları kaydetti:

'Dünya ve Türkiye pazarındaki sektörel gelişmeler ile tüketici trendlerini yakından takip ediyor, müşteriyle en çok temas eden mağaza çalışanlarımızın geri bildirimleriyle mağaza yatırımlarımıza yön veriyoruz. Özellikle yapay zeka, veri yönetimi ve geri bildirim mekanizmalarından yararlanarak, mağaza deneyimini çevrim içindeki güzel uygulamalarla geliştiriyoruz. Müşterilerimizin deneyimine değer katacak yeniliklerimizi sürdürmeye devam edeceğiz.'