Koçtaş'ın Kartal Anatolium mağazası yenilendi
Dekorasyon fikirleri sunan alanların yer aldığı mağaza, alışveriş yaparken ilham almak isteyenler için ortam sunuyor
İSTANBUL (AA) - Koçtaş, İstanbul Kartal Anatolium AVM'deki mağazasını yeni nesil mağazacılık konseptiyle yenileyerek ilk 1000 metrekarelik 'Big Box' formatını hayata geçirdi.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, yenilenen Anatolium mağazasında, müşteri deneyimini iyileştirmek için birçok yenilik bir araya getirildi. Koçtaş'ın ilk 1000 metrekarelik Big Box formatındaki mağazası olma özelliğini taşıyan mağaza, modern tasarımı, kullanıcı dostu alanları ve dijital çözümleriyle öne çıkıyor.
Küçük alanda geniş ürün gamı sunan Big Box formatı, esnek ve yenilikçi yapısıyla ihtiyaçlara yanıt verecek şekilde tasarlandı. Mağazada, Koçtaş internet adresi ve mağaza içi kiosklar üzerinden satılan mobilyalar için özel sergi alanının yanı sıra mutfak ve banyo kategorilerinde deneyim alanları oluşturuldu.
Dekorasyon fikirleri sunan alanların yer aldığı mağaza, alışveriş yaparken ilham almak isteyenler için ortam sunuyor. Ayrıca, 1K format projesi çerçevesinde, mağazada en verimli ürün opsiyonları optimize edilerek tüm alt gruplar için konumlandırıldı.
Mağazada, yeni dekoratif uygulamalardan ilham gondol başları, dekorasyon teşhir dolabı, banyo sergi odaları ve mobilya deneyim alanı kompakt bir alana yerleştirilirken, dijital satış deneyimini güçlendirmek için iki kiosk konumlandırıldı.
Dijital dönüşüm çalışmaları kapsamında mağazada 'express kasa' sistemi kullanıma alındı. Kasiyer gerektirmeyen bu sistem, özellikle yoğun saatlerde hızlı ödeme imkanı sunarak müşterilerin zamanını daha verimli kullanmasını sağlıyor.
Mağazacılık trendlerini şekillendirerek müşteri deneyimini iyileştirmeyi hedefleyen Koçtaş, tek bir çatı altında tüm ihtiyaçların karşılanabileceği bir sistemle ilerliyor. Pratik alışverişin önünü açan Koçtaş'ta müşteriler, yeni nesil mağazalarda alışveriş yapmanın yanı sıra ev geliştirme trendleri hakkında bilgi sahibi olabiliyor.
Şirketler
Yandex Türkiye, ramazanda kullanıcı alışkanlıklarına yönelik araştırma sonucunu paylaştı
Şirketler
Sanofi Türkiye ve KAGİDER, Geleceğin Kadın Liderleri programının sonuçlarını BM'de paylaştı
Şirketler
Anadolu Grubu'nun 2024'te konsolide ana ortaklık net karı 5,2 milyar lira oldu