Multi Development Türkiye, ICSC Pazarlama
Ödülleri'nde 10 projesi ile finale kaldı.
Konuya ilişkin yapılan açıklamaya göre, Uluslararası Alışveriş Merkezleri
Konseyi'nin (ICSC) düzenlediği ve her yıl alışveriş merkezleri pazarlama yönetimi
alanında en iyi ve fark yaratıcı projeleri ödüllendiren Solal Pazarlama
Ödülleri'nde (Solal Marketing Awards), Türkiye geneline yayılan 10 Forum
Alışveriş Merkezi'nde gerçekleştirdiği projeleriyle Multi Development Türkiye
finale kalan 10 projesiyle öne çıktı.
Multi Development Türkiye, ICSC Solal Pazarlama Ödülleri'nde tüm Forum'larda
gerçekleştirdiği 4 projesi; ''Luis Figo Seni Forum Alışveriş Merkezleri'nde
seçsin, Hayallerin Gerçek Olsun'' sosyal sorumluluk projesi, Forum Fashion Week,
Wipe Out etkinliği ve Facebook üzerinden düzenlediği Sessiz Sinema ile ödül almak
için yarışacak.
Multi Development Türkiye ayrıca, Marmara Forum ve İstanbul Forum'da
gerçekleştirdiği Sokak Sanatçıları Festivali, Forum İstanbul Extreme Fest,
Marmara Forum'un MyTalent Yarışması, İstanbul Shopping Fest kampanyası, Myforum
Eğlence Stüdyosu ve QR Koridoru projeleri ile de ödül için aday oldu.
ICSC Solal Pazarlama Ödülleri'nin kazananları, 14 Mayıs'ta Londra'da
gerçekleşecek ICSC Avrupa Pazarlama Konferansı'nda açıklanacak.