• Altın : 2,970.24
  • BIST 100 : 9,724.50
  • BIST 30 : 10,606.25
  • BTC/USDT : 96,264.00
  • Dolar : 35.23
  • ETH/USDT : 3,325.00
  • Euro : 36.75
KARMA GRUP EĞİTİM

Uzmanlar "tüketici gözüyle kalite"yi konuşacak

- Karma Grup Satış Pazarlama Koordinatörü Sinem Bahçekapılı: - "Tüketicinin kalite beklentisine odaklanan dinamik bir içerik hazırladık"

  • 24.10.2022
  • Muhammet Emin Horuz
  • Istanbul
  • Hizmet
news

İSTANBUL (AA) - Karma Grup tarafından organize edilen 'Kalite ve Ürün Deneyimi Semineri', 28-29 Kasım'da İstanbul Teknik Üniversitesi Gıda Mühendisliği bölümünün ev sahipliğinde düzenlenecek.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, seminer, gıda ve gıdaya eş değer endüstrilerde AR-GE, üretim, kalite ve pazarlama departmanlarında çalışan profesyonellere yönelik olarak gerçekleştirilecek. Seminerde 'tüketici gözüyle kalite' konuşulacak. Gıda perakendecileri ve üreticileri, seminerde, yeni ürün geliştirme çalışmalarında yol gösterici rehberlik edici bilgilere ulaşacak.

Seminerde, dünyada ve Türkiye'de gıda tüketicisi trendleri, ürün tasarımında iyi örnekler ve kalite süreçleri Perfetti Van Melle, Bunge, Döhler, Euromonitor International ve Karma Grup uzmanları tarafından anlatılacak.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Karma Grup Satış Pazarlama Koordinatörü Sinem Bahçekapılı, 'Seminerde hazır bulunacak gıda perakendeciler ve üreticilerden oluşan 200'e yakın katılımcı, tüketici tercihleri ve marka tasarımı konularında değerli bilgiler edinecek. Tüketicinin kalite beklentisine odaklanan dinamik bir içerik hazırladık.' ifadelerini kullandı.

Bahçekapılı, çeşitli enstrümantal ölçüm yöntemlerinin ürünlerin özellikleri hakkında bilgi sağlayabilse de toplam ürün deneyimini anlayabilmenin ancak insan duyularını kullanarak mümkün olabileceğini belirterek, seminerde duyusal analizler hakkında katılımcılara temel bilgilendirme yapılacağını, seminerin odağının tüketicinin kalite algısı olduğunu kaydetti.

Patiswiss Yönetim Kurulu Başkanı Elif Aslı Yıldız, seminerde 'Marka Tasarımı' sunumu ile yer alacak. Yıldız, 'Ambalaj, tüketici ile tek bir cümle bile kurmadan konuşur, satın alma noktasındaki en büyük ikna edicilerdendir. Ambalajın ürünü muhafaza etmesinin yanı sıra görevleri vardır ve bu seminerde tasarımda farklılaşmanın önemini konuşacağız. Kendi başarı hikayemizi katılımcılara aktaracağız.' değerlendirmesinde bulundu.