İSTANBUL (AA) - Beko, İstanbul'un önemli noktalarında 2 gün içerisinde 7 yeni mağaza açılışı yaptı.
Arçelik AŞ açıklamasına göre, 100'den fazla ülkede ürün ve hizmet sunan Beko, farklı pazarlardaki farklı tüketici alışkanlıklarına yönelik tecrübesini Türkiye'ye taşıyor.
Beko'nun yeni mağazaları, tüketicileri dünya standartlarında bir hizmet ile buluşturuyor. Ürün sunum ve deneyimleme alanları, dijital görüntüleme alanları, pişirme etkinlikleri için mutfak alanlarıyla, özel konsept mağazacılık anlayışı hayata geçiriliyor.
Beko, 23-24 Mart 2016 tarihlerinde Beşiktaş, Gaziosmanpaşa, Üsküdar, Ümraniye ve Bağcılar'da birer, Esenyurt'ta ise iki mağaza olmak üzere toplamda 7 mağazasının açılışını gerçekleştirdi.
Açılışlara, Arçelik AŞ Genel Müdürü Hakan Bulgurlu, Türkiye'den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer, Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tülin Karabük, Perakende Geliştirme Direktörü Erhan Akdoğan, Beko Türkiye Satış Direktörü Oğuzkan Şatıroğlu, ve Beko yöneticileri katıldı.
-'Yeni konsept mağaza yatırımlarımıza hızla devam edeceğiz'
Açıklamada görüşlerine yer verilen Genel Müdür Bulgurlu, şunları kaydetti:
'Dünyanın dört bir yanında tüketicilerin hayatına değer katan Beko markamız, yenilikçi mağaza konsepti ile Türkiye'de atağa kalkıyor. Başarıdan başarıya koştuğumuz global pazarlarda edindiğimiz deneyim ile ülkemizdeki mağazacılık anlayışına yeni bir soluk getiriyoruz. Müşteri deneyiminin başlangıç noktası olarak gördüğümüz mağazalarımızı, modern perakendecilik trendleri ile tasarlanan bir yaşam alanına dönüştürüyoruz.
Türkiye'de 2015 yılında Beko mağazalarımızda yaklaşık 60 milyon ziyaret sayısına ulaştık. Yeni atılımlarımızla bu rakamı daha da yükseklere taşımayı hedefliyoruz. Yenilikçi yüzümüzü temsil eden mağazalarımızın, hedeflerimiz için itici güç olacağına inanıyorum. Yüksek teknolojiye sahip, kaliteli, enerji tasarruflu ve çevreci ürünlerimizi dünya standartlarında bir müşteri deneyimi ile sunuyoruz. Bu doğrultuda yeni konsept mağaza yatırımlarımıza hızla devam edeceğiz.'
Türkiye'den Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Can Dinçer de Beko için yeni bir dönem başladığına dikkati çekti. Dinçer, şu ifadeleri kullandı:
'Beyaz eşya ve tüketici elektroniğindeki zengin ürün yelpazesiyle öne çıkan mağazalarımız, müşterilerimizin tüm ihtiyaçlarını tek noktadan karşılayabilecekleri bir yapıya kavuşuyor. Mağazalarımızda devreye almakta olduğumuz 'Asistanım' satış asistanı tablet uygulamamız, dijital görüntüleme ve ürün deneyimleme alanlarımızla müşterilerimize en uygun çözümleri hızlıca seçme imkanı sunuyoruz. Müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak için çalışmalarımızı tüm hızıyla sürdürüyoruz.'
Beko'nun yeni mağazaları, açılıştan itibaren 1 hafta boyunca farklı ürün gruplarında özel fiyatlar ve avantajlı fırsatlar sunacak.