Cumhurbaşkanı Erdoğan, "(NATO ve TDT zirveleri) Ankara'nın uluslararası görünürlüğü hiç olmadığı kadar artacak, başkentimiz küresel diplomasinin merkezi olarak adından söz ettirecek." dedi.