American Express 2021 Global Travel Trends Report’u Sunuyor
American Express 2021 Global Travel Trends Report’u Sunuyor
Küresel tüketici anketi, seyahat için bastırılmış talebi, gelecekteki seyahatler için plan yapmaya hazır olmayı ve dijital gezginin yükselişini gösteren temel eğilimleri ortaya koyuyor.
NEW YORK--(BUSINESS WIRE)-- American Express (NYSE: AXP), American Express Travel: Global Travel Trends Report COVID-19 pandemisinin başlamasından yaklaşık bir yıl sonra tüketicinin seyahate yönelik duyarlılığı hakkında benzersiz bilgiler sağlayan araştırmayı bugün yayınladı. Rapordaki bulgular, Amerika Birleşik Devletleri, Avustralya, Hindistan, Kanada, Meksika, Japonya ve Birleşik Krallık dahil olmak üzere yedi ülkede yapılan anket araştırmasına dayanıyor1, aynı zamanda tüketicilerin tekrar seyahat etmeyi dört gözle beklediklerini ve gelecek seyahatleri planladıklarını gösteriyor.
En önemli bilgiler şunları içerir:
· Seyahat için Güçlü Baskılanmış Talep: Ankete katılanların %87'si, gelecekte planlanmış bir seyahat yapmanın onlara dört gözle bekledikleri bir şey verdiğini söyledi, yanıt verenlerin %76'sı henüz seyahat edemeyecek olsalar bile gelecekteki seyahatler için hedef dilek listesini oluşturuyor ve katılımcılar, rahat hissettiklerinde tatile gidebilmek için kredi kartı puanlarını biriktirdiklerini söylediler.
· Şimdi Rezervasyon Yapmaya Hazır: Ankete katılanların %56'sı seyahati oldukça özlediklerini ve gelecekte iptal etmeleri gerekse bile şimdi bir seyahat rezervasyonu yapmaya istekli olduklarını söyledi.
· Dijital Gezgin’in Yükselişi: Ankete katılanların %54'ü dünyayı gezerken yaşama ve çalışma özgürlüğü ve esnekliğinin şimdi salgın öncesinden daha çekici hale geldiğini söyledi.
· Güvenlik Bir Önceliktir: Ankete katılanların %65'i, kendileri ve aile üyeleri COVID-19 için bir aşı olduktan sonra seyahat etmeyi planladıklarını söyledi.
· Gizlilik Yeni Nihai Lüks: Ankete katılanların %75'i, nihai mahremiyet sunan deneyimlerin lüks seyahatin temel aranan bir özelliği haline geldiğine katılıyor.
· Sürdürülebilir Seyahatte Artış: Ankete katılanların %68'i, desteklemek için sürdürülebilirlik dostu seyahat markalarının daha fazla farkında olmaya çalıştıklarını kabul ediyor.
American Express Travel Başkanı Audrey Hendley, “En son küresel trendler raporumuz, tüketiciler arasında seyahat için bastırılmış bir talep olduğunu gösteriyor ve pek çok insan gelecekteki seyahatleri özlemekte ve planlamaya başlamaktadır” demiş ve eklemiştir: "Buna ek olarak, pandemi ortamı, küresel olarak seyahat ederken herhangi bir yerden çalışmanın cazibesinin artması, lüksün daha kişiselleştirilmiş deneyimler, nihai lüks olanaklar olarak temizlik ve mahremiyet olarak tanımlanması gezilerinin ve seyahat şirketlerinin çevresel ve sosyal amaçları doğrultusunda artan ilgi gibi yeni trendlere yol açıyor."
İşte rapordaki temel bulgulara bir bakış:
TÜKETİCİLER TEKRAR SEYAHAT ETMEK İÇİN GÜN SAYIYOR
İnsanlar gelecekteki seyahatleri düşünürken ve hatta planlarken umut ve rahatlık buluyor.
· Sağlık ve Zindeliği İyileştirmek İçin Seyahat: Ankete katılanların %78'i, 2020'deki stresi azaltmak için 2021'de seyahat etmek istediğini belirtiyor.
· Gelecekteki Seyahat için Planlama ve Ödeme: Katılanların üçte biri, 2021'de seyahatin tamamı veya bir kısmı için COVID-19 salgını öncesinde yaptıklarından daha sık seyahat kredisi veya puan kullanacaklarını söylüyor.
· Kaçırılan Seyahatin Telafisi: Ankete katılanların %61'i, 2020'de seyahat edemedikleri için 2021'de normalde yapacaklarından daha fazlasını harcamayı planlıyor.
· Seyahat Etmek İçin Fedakarlık Yapmak İsteyen Tüketiciler: Ankete katılanların %64'ü seyahati o kadar özlüyor ki tatile gidebilmek için sosyal medyayı bir aylığına bırakmaya istekliler.
· Mutfak Turizmi Kalıcı: Ankete katılanların %62'si, yemek yemenin seyahat ederken yapmakla ilgilendikleri en önemli etkinlik olduğunu söylüyor ve Ocak 2021'e ait American Express Travel rezervasyon verileri, ABD ve Uluslararası Kart Üyeleri için en popüler destinasyonlar olarak yemek merkezli şehirleri gösteriyor. Miami, San Francisco, Chicago ve Houston, ABD'li American Express Card Üyeleri için gözde yerlerdir2 Mexico City, Singapur ve Tokyo Uluslararası American Express Card Üyeleri listesinin başında yer almaktadır3.
YENİ SEYAHAT BİLİNCİ
Rezervasyon politikalarında, seyahat tekliflerinde ve dikkate alınması gereken yeni destinasyonlarda yapılan düzenli değişikliklerle, bugün yeni bir seyahat bilinci var.
· Lüks Seyahat: Pandemi, kişiselleştirilmiş deneyimler (%82), yüksek temizlik standartları (%81) ve mahremiyet (%79) ile insanların lüks seyahat algılarını değiştirdi ve yanıt verenler arasında en çok arzu edilen lüks olanaklar oldu1. %59'u bir sonraki seyahatlerini planlamak ve özelleştirmek için bir seyahat acentesi kullanmak istediklerini ve %80'i sezon dışı zamanlarda daha az kalabalık olması için varış noktalarına seyahat etmeye istekli olduklarını belirtiyor.
· 'İkinci Şehir' Destinasyonlarında Artış: Ankete katılanların %69'u daha az bilinen destinasyonları ziyaret etmekle ilgileniyor ve American Express Travel rezervasyon verileri bu eğilimi güçlendirerek ikinci şehir destinasyonları için rezervasyonlarda artış olduğunu gösteriyor. Örneğin, Dallas ve Charlotte, Ocak 2021'de bir önceki yıla göre Uluslararası Kart Üyelerinin rezervasyonlarında daha yüksek bir oran gördü.4 ve American Express Travel danışmanları, Portekiz'deki Porto (Lizbon yerine) ve Yeni Zelanda'daki Wellington (Auckland yerine) gibi daha küçük şehirler için talepler görmekte.
BİR AMACA SAHİP SEYAHAT
Tüketiciler daha bilinçli gezginler haline geliyor, kendi değerleriyle uyumlu seyahat şirketlerinin farkına varıyor ve topluluklar üzerinde olumlu bir etkiye sahip olabilecekleri yerlere yolculuk edecekler.
· Yerel Toplulukları Desteklemek: Ankete katılanların %72'si turizm gelirini ve yerel ekonomiyi artırmaya yardımcı olmak için destinasyonlara seyahat etme konusunda istekli olduklarını kabul ediyor1.
· Çeşitliliğe ve Kapsayıcılığa Öncelik Veren Seyahat Markalarını Desteklemek: Katılımcıların %69'u, çeşitliliğe ve kapsayıcılığa değer veren ve çalışanları farklı bir müşteri tabanını yansıtan bir havayolu/otel seçmek istediklerini kabul ediyor.
· Karbon Bilincine Sahip Gezginler: Ankete katılanların %60'ı, karbon nötr taahhüdü olan havayollarında yer ayırtmak istediklerini kabul ediyor.
American Express Travel'ın 4.500 seyahat danışmanı, müşterilere yüksek teknolojinin yüksek dokunma desteğiyle 7 gün 24 saat buluştuğu birinci sınıf hizmet sunuyor. Müşterilere seyahate hazır olduklarında daha fazla değer ve güven vermek için şirket, otel, hava ve araba kiralamalarında bir dizi indirim ve teklif sunuyor ve American Express Travel iptal ücreti feragatnamelerini Eylül ayı sonuna kadar uzattı. Daha fazla bilgi edinmek için AmexTravel.com adresini ziyaret edin.
American Express Travel: Global Travel Trends Report ile ilgili ek bulgular ve daha fazla bilgi için Buadresi ziyaret edin
AMERICAN EXPRESS TRAVEL: GLOBAL TRAVEL TRENDS REPORT METODOLOJİSİ
1 Bu Amex Trendex çevrimiçi anketi, 15-24 Ocak 2021 tarihleri arasında Morning Consult tarafından gerçekleştirilmiştir ve Avustralya, Kanada, Hindistan, Japonya, Meksika ve Birleşik Krallık'ta 1.000 kişiyle ve ABD'de 2.000 kişiyle uygulanmıştır.. 70.000 ABD Doları + ABD Doları hane geliri (HHI) Avustralya, Kanada, Japonya, Birleşik Krallık ve ABD'de eşdeğeri, Meksika'da 50.000 ABD Doları + ABD Doları eşdeğeri HHI ve Hindistan'da 20.000 ABD Doları + ABD Doları eşdeğer hane geliridir. Seyahat edenler, 2019'da en az bir kez hava yoluyla seyahat eden yetişkinler olarak tanımlandı. ABD'de sonuçların artı veya eksi yüzde 2 hata payı vardır; bu orandiğer ülkelerde artı veya eksi yüzde 3 puandır.
2 Ocak 2021'de American Express Travel aracılığıyla yapılan US Card Üye uçuşu ve otel rezervasyonlarına göre
3 Ocak 2021'de American Express Travel aracılığıyla yapılan International Card Member uçuşu ve otel rezervasyonlarına göre
4Ocak 2020 ile karşılaştırıldığında Ocak 2021'de American Express Travel aracılığıyla yapılan International Card Üyesi otel ve uçak rezervasyonlarına dayanmaktadır.
AMERICAN EXPRESS HAKKINDA
American Express, müşterilere yaşamları zenginleştiren ve iş başarısını artıran ürünlere, içgörülere ve deneyimlere erişim sağlayan küresel olarak entegre bir ödeme şirketidir. Şu adreslerden daha fazla bilgi edinin americanexpress.com ve bizimle bağlantı kurun facebook.com/americanexpress, instagram.com/americanexpress, linkedin.com/company/american-express, twitter.com/americanexpress, ve youtube.com/americanexpress.
Ürünlere, hizmetlere ve kurumsal sorumluluk bilgilerine temel bağlantılar: ücret ve kredi kartları, iş kredi kartları, seyahat Hizmetleri, hediye Kartları, ön ödemeli kartlar, tüccar hizmetleri, Onaylar, InAuth, Kurumsal kart, iş seyahati, ve kurumsal sorumluluk.
Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.
Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/52392774/en
İletişim
AMERICAN EXPRESS
Heather Norton
Heather.A.Norton@aexp.com
Ali Pearce
Ali.Pearce@aexp.com