Dolar
38.43
Euro
43.66
Altın
3,318.70
ETH/USDT
1,814.00
BTC/USDT
95,149.00
BIST 100
9,432.55

Procter & Gamble ve IOC, 2028 Yılına Kadar Dünya Genelindeki Olimpiyat Ortaklıklarına Bir Genişleme Yaptıklarını Duyurdu

Procter & Gamble ve IOC, 2028 Yılına Kadar Dünya Genelindeki Olimpiyat Ortaklıklarına Bir Genişleme Yaptıklarını Duyurdu  

  • Türünün ilk örneği vatandaşlık odaklı bir ortaklıkta P&G ve IOC, kilit alanlarda ilerleme kaydetmek için harekete geçme sözü veriyor: eşitlik ve içerme, çevresel sürdürülebilirlik ve topluluk etkisi  
  • Athletes for Good Fund Paylaşılan değerlere karşı önemli çalışmaları ilerleten sporcu nedenlerine destek vermek üzere kuruldu  
  • Anlaşma, IPC ve Paralimpik Oyunların küresel haklarını ilk kez kapsamaktadır  
  • Birinci yılında, P&G The Measure of Greatness adlı yeni film serilerini piyasaya sürüyor, Olimpik ve Paralimpik sporcuları ve sevgiyle önde gelen umutlarını kutlamaktadır  

CINCINNATI --(BUSINESS WIRE)-- Dünya Olimpiyat Oyunları Tokyo 2020'ye kadar bir yıl kaldığından, Procter & Gamble (NYSE: PG) ve International Olympic Committee (IOC), şirketin Dünya Çapında onayıyla Olimpiyat ve Paralimpik Hareketlere olan bağlılığını ve sonraki dört Olimpiyat ve Paralimpik Oyun için ortaklıklarını doğruladı. Son 10 yıllık ortaklığın başarısı ve yaşamı iyileştirmek ve daha iyi bir dünya yaratmak için her iki kuruluşun paylaştığı değerlere dayanarak, P&G ve IOC, Los Angeles 2028'e kadar kilit alanlarda çalışma - eşitlik ve içerme, çevresel sürdürülebilirlik ve toplumsal etki gibi önemli ilerlemeler için türünün ilk örneği, vatandaşlık odaklı bir ortaklık kurmayı taahhüt ediyor. P&G, ilk kez IOC-IPC uzun vadeli iş birliği anlaşması yoluyla International Paralympic Committee’nin (IPC) ve Paralimpik Oyunlarının küresel pazarlama haklarına da sahip olmuştur ve IOC, IPC ve Paralimpik oyunların ticari programlarını yönetecektir.

P&G Marka Sorumlusu Marc Pritchard, “Son 10 yıldır IOC'nin EN İYİ Ortağı olarak birlikte yaptığımız işten son derece gurur duyuyoruz” demiş ve eklemiştir: “Önümüzdeki on yılı sabırsızlıkla beklerken, Olimpiyat Oyunları sponsorluğumuzu daha geniş etki için kullanma fırsatını ve sorumluluğunu tanıyoruz. Olimpik Hareketin ruhuyla, eşitlik ve içerme, çevresel sürdürülebilirlik ve toplumsal etki alanlarında dünyada olumlu bir değişim yaratmak için ortaklığımız aracılığıyla ortak bir taahhütte bulunuyoruz. İlerlemeyi ölçmek ve geride anlamlı bir miras bırakmak için sonraki dört oyunun her birini bir kilometre taşı olarak kullanacağız.” 

IOC Başkanı Thomas Bach şunları söyledi: “Procter & Gamble, IOC'nin gerçek bir ortağı ve Olimpik Hareketin ideallerini destekleme konusunda kuvvetli bir güç oldu. Tokyo 2020 Olimpiyat Oyunlarına kadar bir yıl kalırken, 2028 yılına kadar P&G ile “birlikte daha güçlü” olacağımızı bildirmekten mutluluk duyuyoruz. Geleceğe baktığımızda, IOC'nin spor yoluyla daha iyi bir dünya kurma vizyonunu destekleyen, amaca yönelik açık girişimlere öncelik verdik.” 

Küresel bir ortak olarak P&G, Olimpiyat ve Paralimpik Oyunlar Tokyo 2020'nin yanı sıra Olimpiyat ve Paralimpik Kış Oyunları Pekin 2022, Olimpik ve Paralimpik Oyunlar Paris 2024, Olimpik ve Paralimpik Kış Oyunları Milano-Cortina 2026 ve Olimpik ve Paralimpik Oyunlar Los Angeles 2028'i desteklemeye devam edecektir. 

Athletes for Good Fund  

IOC'nin sporcuları destekleme ve onları Olimpiyat Hareketinin merkezine koyma misyonu doğrultusunda, P&G'nin bir sonraki Olimpiyat ve Paralimpik ortaklığının bir parçası olarak P&G, IOC ve IPC arasında, Athletes for Good Fund adlı Olimpiyat ve Paralimpik Oyunlar sporcularının ve umutluların ortak temel vatandaşlık değerlerine karşı önemli çalışmaları ilerletmek için destek verdikleri nedenleri içeren ortak bir girişimi başlatacaktır. Athletes for Good Fund gelecek yıl boyunca IOC’nin Athlete365 platformu yoluyla- toplam 52 burs verecek aynı zamanda her hafta bir kez olmak üzere Tokyo 2020 Olimpiyat Oyunları'nın Açılış Törenine öncülük edecektir. Topluluk etkisi (COVID-19 rahatlama), eşitlik ve katılım ve çevresel sürdürülebilirlik alanlarında topluluklarını inşa eden ve onlara hizmet veren organizasyonlarla çalışan Olimpik ve Paralimpik atletler ve umutlu olanlar başvurabileceklerdir. 

The Measure of Greatness  

Kalan bir yılı kutlamak ve Olimpiyat Oyunları Tokyo 2020'ye uzanan geniş bir yolla karşı karşıya kalan sporcular için P&G, 2021'e kadar uzanan tüm mevcut atlet ortaklıklarını onurlandırdı. The Measure of Greatness başlıklı dijital video dizisi ile P&G ayrıca, 2020'de topluluklarına hizmet etmek için anlamlı adımlar atmaya çıkan dünyanın dört bir yanından gelen Olimpiyat ve Paralimpik sporcuların ve umutluların hikayelerini vurgulayacak. 

Pritchard şöyle devam etti: “Çevremizdeki dünya son birkaç ay içinde değişmiş olsa da Olimpiyat Oyunları sponsoru olarak amacımız değişmedi. Sporcuların Olimpiyat hayallerine giden yolda yaptıkları yolculuğu her zaman kutladık ve onları yol boyunca destekleyen birçok insanı kabul ettik. Tokyo'ya yapılan bu yeni yolculuğun bir parçası olarak, kalan bir yılın sporcular, aileleri ve taraftarları için yeni bir anlam kazanacağını biliyoruz. Sporculara desteğimizde kararlıyız ve 2020'de topluluklarına liderlik etmek için adım atan istisnai Olimpik ve Paralimpik sporcuların ve umutluların hikayelerini atletik performansları ile değil, şefkatleri, insanlıkları ve aşkları ile anlatmaktan onur duyuyoruz." 

Oyun alanında ve dışında ilham vermenin ne anlama geldiğini gösteren Olimpik ve Paralimpik sporculara ve umutlara ışık tutan, The Measure of Greatness bu anı başkalarına hizmet etmek için farklı bir aşamaya geçmek amacıyla kullanan sporcuların canlandırıcı hikayelerini anlatır. COVID-19 salgınına karşı tıp alanında ön saflarda savaşmaktan, ırksal eşitlik için seslerini yükseltmeye, kaynaklarını tıbbi ekipman ve yiyecekleri en çok ihtiyaç duyulan kişilere yönlendirmek için kullanmaya kadar zorlu zamanlarda bu atletler sevgi ile insanların nasıl liderlik yapabileceğini göstermektedir. 

The Measure of Greatness dijital filmi, aşağıdaki Olimpiyat ve Paralimpik sporcuların ve umutluların ilham verici sporcu hikayelerini anlatıyor:  

  • Kim Daybell, Büyük Britanya, Paralimpik Masa Tenisi: Kim Tokyo'ya hazırlanmak için tam zamanlı eğitime başlayacaktı, ancak bunun yerine bir Londra hastanesinde COVID-19 hastalarını yöneten tıbbi bir SHO (kıdemli ev görevlisi) olarak çalışmaya geri döndü. Tokyo 2020 yolunda devam eden yolculuğuna zihinsel ve fiziksel olarak uygun kalırken, haftada 40-60 saat hastanede çalışıyor. 
  • Simone Manuel, Amerika Birleşik Devletleri, Yüzme: Olimpik yüzme alanında bireysel bir madalya kazanan ilk Siyah kadın olarak Simone, rekabetçi yüzme konusunda ırksal stereotiplere meydan okumak için açık sözlü bir savunucudur ve takipçilerini aktif olarak ırkçılık karşıtı, Siyah seslerini nasıl güçlendirecekleri konusunda ve tüm insanları kalıplaşmış kalıpların ötesinde hayal kurmaya teşvik etmektedir. COVID-19 salgınının başlangıcından bu yana, Simone platformunu, gıda güvensizliğini çok ihtiyaç duyulan yemeklerle birleştiren organizasyonları desteklemek için de kullandı. 
  • Kento Momota, Japonya, Badminton: Momota-san, 2019 turnuva kazançlarından ödülü olan paranın yüzde 10'unu (50.000 ABD Doları) COVID-19 yardım çabalarını desteklemek için Tokyo Tabipler Birliği'ne bağışladı ve Japonya'daki öğrencilere ve sağlık personeline 200.000 maske bağışında yardımcı oldu. Ayrıca zamanını gençlik badminton oyuncularına rehberlik etmeye adadı, geçen bu zamanı spordan uzaklaştırdıkça teşvik ve motivasyon sağladı. 
  • Pamphinette (Pam) Buisa, Kanada, Ragbi: Pam, Kanada, Victoria'daki Siyah yaşamları için bir barış mitingi düzenledi ve Kanada atletik topluluğunda önemli bir ses olurken diğerlerini anti ırkçı işlerde ve eşit tanınma konusunda cesaretlendirdi. Ayrıca Pam, Vancouver Adası'nda ihtiyacı olan insanlar için bir COVID-19 yardım fonu kurmak ve fon sağlamak için topluluğundaki birkaç kadınla güçlerini birleştirdi. 

“Olimpiyat Oyunlarının yeniden planlanması benim için hayal kırıklığı yaratırken, derhal topluluğumuza, ülkemize ve dünyamıza yardım etmek için yapılması gereken daha önemli şeylerin olduğunu fark ettim. Bu eşi benzeri görülmemiş bir zamanda topluluğuma destek vermek için sesimi ve kaynaklarımı kullanma konusunda önemli bir fırsatım olduğunu biliyordum” diyen Simone Manuel şöyle devam etti: “Buna ek olarak, herkes için eşitlik amacıyla toplu olarak savaştığımız tarihte çok önemli bir döneme şahit olmak ve katılmak inanılmazdı.” 

The Measure of Greatness şuradan görülebilir: https://youtu.be/ZciNNbgXSIA

Ortaklığın bir parçası olarak P&G, IOC'ye dijital yeteneklerine, ürünlerine ve varlıklarına büyüme, hızlanma ve yenilik getirme konusundaki uzmanlığını ve düşünce liderliğini verecektir. Bu çaba, IOC'nin Olimpiyat markasıyla insanları tanıştırma ve hem Oyun süresi içinde hem de dışında uzun vadeli ilgi düzeyini koruma stratejisini desteklemektedir. 

IOC Pazarlama Komisyonu Başkanı Jiri Kejval şunları söyledi: “P&G ile yaptığımız anlaşmanın bu uzantısı, Dünya Çapında Olimpiyat Ortağı programının kalıcı çekiciliğinin ve Ortaklarımızın Olimpiyat değerlerini küresel olarak destekleme ve teşvik etme taahhüdünün bir başka açık işaretidir. IOC, elde ettiği gelirlerin %90'ını yeniden dağıtarak tüm yıl boyunca spor ve sporcuları küresel olarak destekleyebiliyor.” 

Procter & Gamble Hakkında 

P&G, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Bounty®, Charmin®, Crest®, Dawn®, Downy®, Fairy®, Febreze®, Gain®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Olay®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, SK-II®, Tide®, Vicks® ve Whisper® gibi güvenilir, kaliteli, lider markaların en güçlü portföylerinden biriyle dünya çapında tüketicilere hizmet vermektedir. P&G topluluğu dünya çapında yaklaşık 70 ülkede faaliyet göstermektedir.  P&G ve markaları hakkında en son haberler ve bilgiler için lütfen ziyaret edin https://www.pg.com/ 

International Olympic Committee Hakkında 

International Olympic Committee, gönüllülerden oluşan ve spor yoluyla daha iyi bir dünya kurmayı taahhüt eden, kar amacı gütmeyen bağımsız bir uluslararası organizasyondur. Gelirinin yüzde 90'ından fazlasını daha geniş spor hareketine yeniden dağıtıyor, bu da her gün 3,4 milyon dolar eşdeğeridir ve dünyanın her yerindeki sporculara ve spor organizasyonlarına yardımcı olmaktadır. 

Fotoğraflar\Multimedya galeri için: https://www.businesswire.com/news/home/52252133/en

Bu duyurunun orijinal kaynak dildeki metni, resmi ve geçerli versiyondur. Çeviriler sadece yardımcı olmak amacıyla sunulmuştur ve kanuni geçerlik sahibi tek metin olan kaynak dilde hazırlanan metin ile çapraz başvuru yöntemine göre incelenmelidir.

İletişim

P&G ABD İletişim
Jeannie Tharrington
Tharrington.jm@pg.com 

Kaynak: Procter & Gamble

* Bu alanda yer alan duyuruların kaynağı Businesswire olup, Anadolu Ajansının haberler ile ilgili herhangi bir müdahelesi yoktur. Bu haberler yatırım tavsiyesi veya bülteni geçilen firmaların doğruluğunu teyit eder nitelikte olmayıp, Anadolu Ajansının bu şirketler ve kurumlar ile bir bağlantısı yoktur. Tüm sorumluluk Businesswire’a aittir.