Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )
Ağır sınıf taarruz helikopteri ATAK-2'nin ilk uçuşunda pilot koltuğuna oturan Türk Havacılık ve Uzay Sanayii (TUSAŞ) bünyesinde "baş test pilotu" olarak görev yapan Arif Ateş, helikopterin kabiliyetlerini ve yaşananları anlattı. ( Doğukan Keskinkılıç - Anadolu Ajansı )