

İstanbul, 2019 yılında dünyanın pek çok gelişmiş şehrinden daha uzun ve daha modern bir metro sistemine sahip olacak. Raylı sistemlerin 2019'da 441 kilometreye ulaşması öngörülürken, sonraki yıllarda 981 kilometrelik raylı sistem hedefleniyor. Trafik sorununa çözüm olması planlanan, temeli atılan ve inşası devam eden 17,5 kilometrelik Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro Hattı'nın ise 2017 yılında tamamlanması hedefleniyor. Yenimahalle istasyonunda çalışmalar devam ediyor. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

İstanbul, 2019 yılında dünyanın pek çok gelişmiş şehrinden daha uzun ve daha modern bir metro sistemine sahip olacak. Raylı sistemlerin 2019'da 441 kilometreye ulaşması öngörülürken, sonraki yıllarda 981 kilometrelik raylı sistem hedefleniyor. Trafik sorununa çözüm olması planlanan, temeli atılan ve inşası devam eden 17,5 kilometrelik Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro Hattı'nın ise 2017 yılında tamamlanması hedefleniyor. Yenimahalle istasyonunda çalışmalar devam ediyor. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

İstanbul, 2019 yılında dünyanın pek çok gelişmiş şehrinden daha uzun ve daha modern bir metro sistemine sahip olacak. Raylı sistemlerin 2019'da 441 kilometreye ulaşması öngörülürken, sonraki yıllarda 981 kilometrelik raylı sistem hedefleniyor. Trafik sorununa çözüm olması planlanan, temeli atılan ve inşası devam eden 17,5 kilometrelik Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro Hattı'nın ise 2017 yılında tamamlanması hedefleniyor. Yenimahalle istasyonunda çalışmalar devam ediyor. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

İstanbul, 2019 yılında dünyanın pek çok gelişmiş şehrinden daha uzun ve daha modern bir metro sistemine sahip olacak. Raylı sistemlerin 2019'da 441 kilometreye ulaşması öngörülürken, sonraki yıllarda 981 kilometrelik raylı sistem hedefleniyor. Trafik sorununa çözüm olması planlanan, temeli atılan ve inşası devam eden 17,5 kilometrelik Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro Hattı'nın ise 2017 yılında tamamlanması hedefleniyor. Yenimahalle istasyonunda çalışmalar devam ediyor. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

İstanbul, 2019 yılında dünyanın pek çok gelişmiş şehrinden daha uzun ve daha modern bir metro sistemine sahip olacak. Raylı sistemlerin 2019'da 441 kilometreye ulaşması öngörülürken, sonraki yıllarda 981 kilometrelik raylı sistem hedefleniyor. Trafik sorununa çözüm olması planlanan, temeli atılan ve inşası devam eden 17,5 kilometrelik Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro Hattı'nın ise 2017 yılında tamamlanması hedefleniyor. Yenimahalle istasyonunda çalışmalar devam ediyor. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

İstanbul, 2019 yılında dünyanın pek çok gelişmiş şehrinden daha uzun ve daha modern bir metro sistemine sahip olacak. Raylı sistemlerin 2019'da 441 kilometreye ulaşması öngörülürken, sonraki yıllarda 981 kilometrelik raylı sistem hedefleniyor. Trafik sorununa çözüm olması planlanan, temeli atılan ve inşası devam eden 17,5 kilometrelik Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro Hattı'nın ise 2017 yılında tamamlanması hedefleniyor. Yenimahalle istasyonunda çalışmalar devam ediyor. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)

İstanbul, 2019 yılında dünyanın pek çok gelişmiş şehrinden daha uzun ve daha modern bir metro sistemine sahip olacak. Raylı sistemlerin 2019'da 441 kilometreye ulaşması öngörülürken, sonraki yıllarda 981 kilometrelik raylı sistem hedefleniyor. Trafik sorununa çözüm olması planlanan, temeli atılan ve inşası devam eden 17,5 kilometrelik Mecidiyeköy-Mahmutbey Metro Hattı'nın ise 2017 yılında tamamlanması hedefleniyor. Yenimahalle istasyonunda çalışmalar devam ediyor. (Erhan Elaldı - Anadolu Ajansı)