
İstanbul ve İzmir arasında ulaşımın süresini 3,5 saate düşürecek olan "İstanbul-Bursa- İzmir Otoyol Projesi" kapsamında İzmit Körfezi üzerine yapılan İzmit Körfezi Asma Köprüsü'nün kuleleri 188 metreye kadar yükseldi. (Yılmaz Oruç - Anadolu Ajansı)

İstanbul ve İzmir arasında ulaşımın süresini 3,5 saate düşürecek olan "İstanbul-Bursa- İzmir Otoyol Projesi" kapsamında İzmit Körfezi üzerine yapılan İzmit Körfezi Asma Köprüsü'nün kuleleri 188 metreye kadar yükseldi. (Yılmaz Oruç - Anadolu Ajansı)

İstanbul ve İzmir arasında ulaşımın süresini 3,5 saate düşürecek olan "İstanbul-Bursa- İzmir Otoyol Projesi" kapsamında İzmit Körfezi üzerine yapılan İzmit Körfezi Asma Köprüsü'nün kuleleri 188 metreye kadar yükseldi. (Nevzat Samancı - Anadolu Ajansı)

İstanbul ve İzmir arasında ulaşımın süresini 3,5 saate düşürecek olan "İstanbul-Bursa- İzmir Otoyol Projesi" kapsamında İzmit Körfezi üzerine yapılan İzmit Körfezi Asma Köprüsü'nün kuleleri 188 metreye kadar yükseldi. (Nevzat Samancı - Anadolu Ajansı)

İstanbul ve İzmir arasında ulaşımın süresini 3,5 saate düşürecek olan "İstanbul-Bursa- İzmir Otoyol Projesi" kapsamında İzmit Körfezi üzerine yapılan İzmit Körfezi Asma Köprüsü'nün kuleleri 188 metreye kadar yükseldi. (Yılmaz Oruç - Anadolu Ajansı)

İstanbul ve İzmir arasında ulaşımın süresini 3,5 saate düşürecek olan "İstanbul-Bursa- İzmir Otoyol Projesi" kapsamında İzmit Körfezi üzerine yapılan İzmit Körfezi Asma Köprüsü'nün kuleleri 188 metreye kadar yükseldi. (Yılmaz Oruç - Anadolu Ajansı)

İstanbul ve İzmir arasında ulaşımın süresini 3,5 saate düşürecek olan "İstanbul-Bursa- İzmir Otoyol Projesi" kapsamında İzmit Körfezi üzerine yapılan İzmit Körfezi Asma Köprüsü'nün kuleleri 188 metreye kadar yükseldi. (Nevzat Samancı - Anadolu Ajansı)

İstanbul ve İzmir arasında ulaşımın süresini 3,5 saate düşürecek olan "İstanbul-Bursa- İzmir Otoyol Projesi" kapsamında İzmit Körfezi üzerine yapılan İzmit Körfezi Asma Köprüsü'nün kuleleri 188 metreye kadar yükseldi. (Nevzat Samancı - Anadolu Ajansı)