İşletme hızı saatte 250 kilometreye ulaşan yüksek hızlı trenlerin konforuna alıştığımız günümüzde, "rampa çıkışında yavaşladığı sırada bazı yolcularının ağaçlardan meyve koparıp tekrar bindikleri" anlatılan, dönem filmlerinde görülebilen birer "nostalji nesnesi"ne dönüşen buharlı lokomotiflerden oluşan Çamlık Buharlı Lokomotif Açık Hava Müzesi, "kara tren"leri dönem filmleri dışında görmek isteyenleri bekliyor. (Erçin Top - Anadolu Ajansı)
İşletme hızı saatte 250 kilometreye ulaşan yüksek hızlı trenlerin konforuna alıştığımız günümüzde, "rampa çıkışında yavaşladığı sırada bazı yolcularının ağaçlardan meyve koparıp tekrar bindikleri" anlatılan, dönem filmlerinde görülebilen birer "nostalji nesnesi"ne dönüşen buharlı lokomotiflerden oluşan Çamlık Buharlı Lokomotif Açık Hava Müzesi, "kara tren"leri dönem filmleri dışında görmek isteyenleri bekliyor. (Erçin Top - Anadolu Ajansı)
İşletme hızı saatte 250 kilometreye ulaşan yüksek hızlı trenlerin konforuna alıştığımız günümüzde, "rampa çıkışında yavaşladığı sırada bazı yolcularının ağaçlardan meyve koparıp tekrar bindikleri" anlatılan, dönem filmlerinde görülebilen birer "nostalji nesnesi"ne dönüşen buharlı lokomotiflerden oluşan Çamlık Buharlı Lokomotif Açık Hava Müzesi, "kara tren"leri dönem filmleri dışında görmek isteyenleri bekliyor. Alanında dünyanın önde gelenleri arasında yer alan İzmir'in Selçuk ilçesindeki müzede, 35 buharlı lokomotif ile Atatürk'ün yurt gezilerinde kullandığı özel üretim vagon da bulunuyor. (Erçin Top - Anadolu Ajansı)
İşletme hızı saatte 250 kilometreye ulaşan yüksek hızlı trenlerin konforuna alıştığımız günümüzde, "rampa çıkışında yavaşladığı sırada bazı yolcularının ağaçlardan meyve koparıp tekrar bindikleri" anlatılan, dönem filmlerinde görülebilen birer "nostalji nesnesi"ne dönüşen buharlı lokomotiflerden oluşan Çamlık Buharlı Lokomotif Açık Hava Müzesi, "kara tren"leri dönem filmleri dışında görmek isteyenleri bekliyor. (Erçin Top - Anadolu Ajansı)
İşletme hızı saatte 250 kilometreye ulaşan yüksek hızlı trenlerin konforuna alıştığımız günümüzde, "rampa çıkışında yavaşladığı sırada bazı yolcularının ağaçlardan meyve koparıp tekrar bindikleri" anlatılan, dönem filmlerinde görülebilen birer "nostalji nesnesi"ne dönüşen buharlı lokomotiflerden oluşan Çamlık Buharlı Lokomotif Açık Hava Müzesi, "kara tren"leri dönem filmleri dışında görmek isteyenleri bekliyor. (Erçin Top - Anadolu Ajansı)
İşletme hızı saatte 250 kilometreye ulaşan yüksek hızlı trenlerin konforuna alıştığımız günümüzde, "rampa çıkışında yavaşladığı sırada bazı yolcularının ağaçlardan meyve koparıp tekrar bindikleri" anlatılan, dönem filmlerinde görülebilen birer "nostalji nesnesi"ne dönüşen buharlı lokomotiflerden oluşan Çamlık Buharlı Lokomotif Açık Hava Müzesi, "kara tren"leri dönem filmleri dışında görmek isteyenleri bekliyor. (Erçin Top - Anadolu Ajansı)
İşletme hızı saatte 250 kilometreye ulaşan yüksek hızlı trenlerin konforuna alıştığımız günümüzde, "rampa çıkışında yavaşladığı sırada bazı yolcularının ağaçlardan meyve koparıp tekrar bindikleri" anlatılan, dönem filmlerinde görülebilen birer "nostalji nesnesi"ne dönüşen buharlı lokomotiflerden oluşan Çamlık Buharlı Lokomotif Açık Hava Müzesi, "kara tren"leri dönem filmleri dışında görmek isteyenleri bekliyor. (Erçin Top - Anadolu Ajansı)
İşletme hızı saatte 250 kilometreye ulaşan yüksek hızlı trenlerin konforuna alıştığımız günümüzde, "rampa çıkışında yavaşladığı sırada bazı yolcularının ağaçlardan meyve koparıp tekrar bindikleri" anlatılan, dönem filmlerinde görülebilen birer "nostalji nesnesi"ne dönüşen buharlı lokomotiflerden oluşan Çamlık Buharlı Lokomotif Açık Hava Müzesi, "kara tren"leri dönem filmleri dışında görmek isteyenleri bekliyor. (Erçin Top - Anadolu Ajansı)