Dolar
34.48
Euro
36.40
Altın
2,662.73
ETH/USDT
3,297.60
BTC/USDT
97,492.00
BIST 100
9,299.84
Kurumsal Haberler, arşiv

AA'nın global abone ağı 41 ülkeye ulaştı

Anadolu Ajansı'nın İran'dan ilk abonesi Asr-ı Azadi gazetesi oldu. Böylece AA abonesi bulunan ülke sayısı 41’e çıktı.

02.09.2014 - Güncelleme : 02.09.2014
AA'nın global abone ağı 41 ülkeye ulaştı

ANKARA

"100. Yıl Vizyonu" hedefiyle global genişleme çalışmalarına hız kesmeden devam eden Anadolu Ajansı'nın (AA) en yeni abonesi İran’ın Tebriz kentinde yayın yapan İpekyolu yayın grubuna ait 
Asr-ı Azadi gazetesi oldu.

İran'dan ilk aboneyle AA'ya abone olan yayın kuruluşlarının bulunduğu ülke sayısı 41'e ulaştı.

İran’ın bölgesel yayın yapan en önemli medya kuruluşlarından Asr-ı Azadi gazetesi sahibi ve yayın yönetmeni Vahid Peyman, imza töreninde yaptığı konuşmada, "İki ülke arasında ticari ve turistik işbirliğini geliştirmemiz, kültürel bağları da olumlu olarak etkileyecek. Bu açıdan Anadolu Ajansı’na aboneliği önemsiyoruz" dedi.

Anadolu Ajansı Genel Müdür Yardımcısı Vekili Yılmaz Yaman da 
gazetenin AA’nın İngilizce haber paketine abone olduğunu belirtti. Yaman, şunları kaydetti:

"Global abone ağımızı İran’dan ilk abonemizle 41 ülkeye çıkardık. Yayın dillerimiz arttıkça AA haberlerine abone ülke sayıları da çoğalacak. Haber, fotoğraf ve video kalitemizin yanında kritik bölgelerden en sıcak ve doğrudan haber servisi veriyor olmamız, dünyada etkinliğimizi her geçen gün daha da artırıyor."

Dünya genelinde bin 400’ü aşkın abonesi bulunan Anadolu Ajansı 7 dilde yayın yapıyor. Kuruluşunun 100. yılında 11 dilde haber üretmeyi hedefleyen ve şu anda Türkçe'nin yanı sıra İngilizce, Arapça, BHS (Boşnakça, Hırvatça, Sırpça), Rusça, Kürtçe ve Fransızca yayın yapan AA, Arnavutça yayın projesiyle birlikte 8 dilde abonelerine haber hizmeti sunacak.

Muhabir: Haydar Hadi

Anadolu Ajansı web sitesinde, AA Haber Akış Sistemi (HAS) üzerinden abonelere sunulan haberler, özetlenerek yayımlanmaktadır. Abonelik için lütfen iletişime geçiniz.
İlgili konular
Bu haberi paylaşın